IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW изпитва новото поколение на Z4

Новият роудстер BMW Z4 ще бъде по-дълъг, с нова платформа и с по-мощен двигател.

BMW изпитва новото поколение на Z4
Идеята е конкурента Mercedes SLK да бъде притиснат още повече. Наскоро видяхме преминалият през феслифт SLK 55 AMG, който постави BMW в трудно положение. 


Сега Баварската фирма готви отговор с новия Z4. Новото поколение на роудстера ще бъде с около 200 мм по-дълго от досегашното, като ще достигне около 4300 мм. От това ще спечелят двамата пътници в роудстера, които сега ще бъдат разположени в по-обемна кабина с повече удобства. 

Според някои източници и новото поколение на Z4 ще остане вярно на класическия платнен покрив, според други ще се появи сгъваем твърд покрив. 


Заловеният наскоро маскиран прототип на новия Z4 показва някои неща. Покривът при този прототип изглежда по-скоро сгъваем твърд, подобен на този при сегашния кабриолет на Серия-3. Тъмният плат на покрива най-вероятно е камуфлаж. Изпъкнала линия преминава през цялата дължина до задния калник. 

Изцяло новата платформа използваща и някои компоненти от BMW Серия-3, позволява при роудстера да бъдат монтирани и двигатели V6 и V8. Нормално е да се очаква при Z4 M да видим супер двигателят V8 познат от BMW M3. 


Вече се знае, че за разлика от първите две генерации на Z4, третата ще се произвежда в Германия. Производството ще започне от 2009 г. в завода на BMW в Регенсбург.
0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    protype ( преди 17 години )
    я Не деи нарежда е ***,ко ми говориш само за Ф1,я ми кажи знаеш ли коли с подобър диференциал от този който правят японците ааааааа.Има ли по добри в дрифта от тях само в тая формула1 ми говориш.И само да та светна GTR е главен конкурент на Porshe GT2(най -бързото порше до сега) ,yскорява за 3.5секунди от 0 до 100км/час........така че и да ти обеснявам повече няма да ме разбреш штото е нужно малко да се интересуваш от нештата и да внимаваш кво говориш штото като имаш много акъл наиш колко бързо ште ти го изсмуча...
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 17 години )
    Май ,че ти си ***. То бива тъпотия след тъпотия да си редил ама празната ти глава нещо заобикаля фактите. Първо погледни Ф-1 къде са Европейските коли-по-първите места а къде са Японските? В дъното на таблицата. Ето това са факти. Като са големи инженери Японците що са толкова назад от Европейците? При еднакви двигатели и условия а? Щото Европейските инженери са мноого по добри. И тия моделчета дето си ги изброил я ги сложи до Европейските Ферари,Бентли,Макларън,Бугати,Ламборджини и Порше а сега я погледни Ауди RS6 с 580 коня, SLR- 612 коня и Догодина излизащата нова М5 с 570 коня и тия Нисанчета с по 300 коня си ги заври отзаде.. То просто момчето ама искало и то нещо да каже. Ама като му е празна главата няма от къде да изсмуче и малко акъл.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    protype ( преди 17 години )
    хахаххахах *** мога да ти кажа само че европеиските коли не могат д а атъпят на малкия пруст на японските.Сравняваш скъпи европеиски коли с по-евтини японски.Сравни ги с Nissan GTR,350z или с Mazda RX8,RX7,c Mitsubishi Lancer Evolution,c Toyota Supra .... и така нататак...които са по мощни,по икономични и по евтини,и на всичко отгоре са и с по-малко вредни емисии.?????ко ми сравняваш тогава........................
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Мето ( преди 17 години )
    Добре бе,откаде от статия за нов модел на БМВ ми заговори за Японски коли?!?И какво толко сте го запрехвалили тоя Нисан,още не е изляза в Европа и САЩ,ама ми го хвалите,като се докаже,тогава.И какво общо има барзи и яростни в цялата статия?!?И пак за твое сведение-във филма имаше Немска кола-VW Jetta 1993 модел.А се ходи се грамни некаде.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    DIMBI PROVADIA ( преди 17 години )
    AE My6myrok... ti zabelqzal li si kak zavar6va filma BARZI I QROSTNI be tokmak, ili ne za6toto e v kraq replikata a ti poneje si 6-tak nedosnos4e i si barzal da stane6 a ? filma zavar6va s "ne se opitvaite da pravite tova s va6ite avtomobili, nevazmojno e, vav filma sa izpolzvani kompiytri za napravata na mnoto ot kaskadite i scenite" TOKMAK !! a da si 4yval, 4e qponskata kola se povrejda mnogo po-barzo za6toto raboti na mnogo po-golemi oboroti i taka se iznosva i povrejda , ahhhhhh pyberteti izsrani takiva ... ah !
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 17 години )
    Ами в Бързи и Яросни ако забеляза взимаха колите за по 3000 долара и за още 10 хиляди долара ги напиляваха. Все пак да се изръсиш 500 хиляди долара за Ферари и да го допиляваш. Или да Макларън за 1 милион и да го пилиш. Явно не си хванал смисъла на филма ,където "УЖ" момчетата от квартала с малко пари се подиграваха на богаташчетата с Фераритата. Но ако бе гледал да изчезнеш за 60 сек. щеше да видиш ,че почти не се крадът японски коли щото богаташите не ги търсят!! А и е достатъчно да видиш къде са Японците във Ф-1 и да видиш къде са Европейците ,за да разбереш ,че Японските коли не могат да се мерят с Европейските там всички са поставени под едни и същи критерии но Европейските инжинери са като от друга планета.
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    fencho ( преди 17 години )
    както казва някой да е видял във филма бързи и яростни да има немска кола, японските са истината особенно Нисаните - свеж пример Nissan GTR, без коментар
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    pilota ( преди 17 години )
    ne stava priateli mnogo slaba godina za bmw ni6to sviasno ne sa izkarali a tova e nai golemoto nedorazomenie di6at prahta na audi i mercedes imah edno takova z4 i goprodadoh sled dva mesetza to ne moje6e da varvi izob6to sega karam clk 200 i koito iska da se probva s bmw da zapoviada samo mercedes i tova e istinata kolkoto ina niakoi kompleksar4eta da ne im haresva tova tuka epalen ***