Хибридната Elantra е с двигател с обем 1.6 литра, който може да работи само на газ (LPG) и няма бензинов резервоар. За сметка на това има система от електромотор и акумулатор с мощност 15kW.
Движението се предава към предните колела. Най-вероятно в Европа хибридната Elantra ще се пордава като Hyundai i-Blue.
Автомобилът ще използва за първи път в света серийно произведена литиево-полимерна батерия, като производител е корейската фирма LG Chem. Този тип акумулатори ще предлагат значително по-висока енергийна плътност и ще имат по-ниска цена в сравнение с литиево-йонните батерии.
От корейската фирма която ги произвежда твърдят, че те имат и по-дълъг живот и могат да издържат повече цикли на зареждане и разреждане в сравнение с литиево-йонните.
От Hyundai твърдят, че хибридната Elantra ще има вредни емисии CO2 само от 103g/km. Предполага се, че когато хибридната Elantra дойде в Европа, от Hyundai ще направят така, че тя да бъде с цена значително по-ниска от тази на Toyota Prius или от цената на бъдещия хибриден хечбек на Honda.