2/83 Представяне на модела11/86 Втора генерация9/91 Трета генерация. Мотори: 2.2 литров с 136 к.с. и 3.0 V6 с 18811/96 Четвърта генерация. 2.2 литров с 131 к.с., 3.0 V6 с 190 к.с. Спира производството на комби11/02 Пета генерация. Мотори: 2.4 литров с 152 к.с. и 3.0 V6 с 186 к.с.По отношение на качеството трудно могат да се отправят упреци към Тойота, за мотора и настройките на шасито обаче могат.Камри винаги е бил в сянката на конкуренцията в горния среден клас. Автомобил, който може всичко, но никой не взима на сериозно. А благородният японец си има всичко: култивирани мотори, приятна возия, огромен багажник. За пасажерите е малко по-тясно, отколкото при конкуренцията, въпреки напречно разположения мотор и предното предаване. За сметка на това качеството на изработката е много убедително, точно както при Лексъс. Пътуването е релаксиращо, подпомагано от сериен автоматичен климатик. Само ако решите да се разбързате корабът попада във вълнение, особено пък с 3.0 V6, който разполага със сериен автоматик. Автоматичната скоростна кутия разполага само с четири степени и започва да сменя нервно предавките, вместо да използва качествено несъмнената мощ на мотора. Още нещо: ESP има само с V6. В крайна сметка с Камри получавате лукс като в моделите на дъщерната марка Лексъс, само че на много по-изгодна цена. Така че някои слабости на Камри могат лесно да бъдат простени. Най-често срещани повреди
Задвижване: редки случаи на дефектни съединители от 97 г.