IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кралят лъв се завръща

Скоро ще видим новият флагман на Peugeot, заместникът на 607.

Кралят лъв се завръща
Естествено това ще бъде Peugeot 608, луксозен седан който има амбицията да постави нови стандарти за стил и лукс при френския производител. 

Официално автомобилът ще бъде представен на автомобилния салон в Париж тази есен. С новия 608 Peugeot отново иска да бъде сред първокласните играчи на пазара на големи семейни и бизнес автомобили в Европа, нещо което не се отдаде на фирмата с отиващият си 607. 


Това което виждаме показва, че този път амбициите няма да бъдат без покритие и колата има големи шансове за успех. Стилът на 608 определено е подобрен в сравнение с този на 607. 

Съвсем наскоро Peugeot назначи нов шеф-дизайнер – Жером Гали (Jerome Gallix). Макар да не е участвал в цялостния процес по създаване на лимузината, той все пак е имал възможност да повлияе върху финалния й вид. 

Традиционната решетка от новите модели на Peugeot е непроменена. За сметка на това фаровете имат доста по-различен и агресивен вид в сравнение с тези на 308 или 207. През целият автомобил от предните калници до задната част преминава изразителна изпъкнала линия, която придава допълнително динамика на колата. Стилните задни светлини допълват привлекателния вид на Peugeot 608. 

Не е тайна, че в Peugeot са си поставили за цел да конкурират интериора на луксозните немски автомобили. Затова не е учудващо, че новият флагман на Peugeot ще предлага всичко възможно и високо технологично в своето обзавеждане. Качеството на материалите и на изработката трябва да бъде съвършено за да създаде неповторима атмосфера на спокойствие, уют и лукс за пътниците, казват от френската фирма. Целта ще бъде да се предостави сериозна конкуренция на новия Ford Mondeo и на идващия Opel Insignia. 

Автомобилът ще бъде произвеждан на платформата на която вече стои и новото поколение на Citroen C5. Двигателите за бъдещото Peugeot 608 ще бъдат същия набор, който сега познаваме от C5, като ударението ще бъде поставено върху ефективността. Първоначално новото Peugeot 608 ще се предлага с три дизелови двигатели HDi от ново поколение. Тези с обем 2.0 и 2.2 литра ще бъдат четирицилиндрови, я на върхя ще бъде V6 с обем 2.7 литра. 

Продажбите на флагмана на Peugeot ще започнат от първата половина на следващата година, като прогнозната цена започва от 35 000 евро.
0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Bobi ( преди 16 години )
    Peugeot 607 ne uspq zaradi slabite dvigateli naj-ve4e.Dokolkoto znam 608 v po-kysen etap 6te montira V8 benzin , a po-kysno i V8 dizel, kato dizelaka 6te e s nad 350 konq, s koeto ne moje da se pohvali nito BMW745D, S420cdi, nito A8 4,2tdi.Vse pak Jaguar vzema ot PSA dizelaka ;)
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    PSA ( преди 16 години )
    Kvo ima da za6titavam be brato :)))?? Za Le Man i decata znaqt kakvo 6te6e da stane ako ne be6e valqlo prez cqlata vtorat polovina ot systezanieto ;), ama kakto i da e...Az li4no mnogo se radvam 2,3 i 5-to mqsto za PEUGEOT 908 HDI FAP, koeto e strahotno postijenie za vtora godina u4astie! Az kolkoto i da ne ti se vqrva se radvam i za AUDI i im 4estitq pobedata za6toto ot 6-te diesel-ovi koli na LE MAN 6-te sa na pyrvite 6 mesta!!! Tova spored men e edno unikalno postijenie!!! Ina4e po temata Peugeot 608, nadqvam se frenskoto vyv vseki aspekt da prisystva pove4e v tozi avtomobil, za da e dostoen flagman na markata!!!
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 16 години )
    PSA kade si we brato? Ela da zashtiti6 liubimata si marka:)Mejdu drugoto-4estito 2-ro mqsto na Le Mans :)
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Кьорави да сте, ше забелеите, че някакви съществени успехи от 607 не бяха постигнати в продажбите, не са особено много по улиците, а колата иначе си е добра
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    zombi ( преди 16 години )
    zombizombiq zombi zombi zombi zombi. zombi zombi zo mb i!Zombi zombi zombi zombi?ZombiA za6toli izqdohte tolkos zle prepletenite krag4eta na 24 te 4asa ... napavane napavane ama se usraha tezi pejenca s teq zqpali ustenca... ahahahzombi zombi zombi zombi zombi zombi
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    607 не можеше да се конкурира с немските и японските автомобили от същия клас. излъчването на пежо е супер за ниския клас, но за бизнес автомобил..хонда имат далеч по-добър дизайн в това отношение.
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 16 години )
    Като се замисли човек си адски прав. Точно в тоя сайт няма безпристрастност, само Audi се лансира. Защо в AMS примерно не пускат 80% новини за Audi или за някоя друга марка. Вие пичове не сте безпристрастни или освен Investor ви спонсорира и някой друг шваба ;)
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Haribo ( преди 16 години )
    "Това което виждаме показва, че този път амбициите няма да бъдат без покритие и колата има големи шансове за успех." Ха-ха-ха! Някой вносител на немски автомобили плаща яко! Ама не така,бе ***! По-полека! Май никой от вас не е виждал от близо 607. Само аудитата на мутрите и парвенютата са ви пред очите,а?
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    monkata ( преди 16 години )
    Старото пежо имаше _(607)някакъв специален,но *** стил.За новото мога да кажа,че според мен са го уср...ли.А от към надежност и качество аз лично бих избрал Renault!!!
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Имал съм служебно 607,2.2 мотора!Ми на 25000 км се скапа радиатора, на спирачките им се скъсаха маркучите,скъса се ремък,тези от сервиза ми писна да ги гледам!Имаше хубава возия колата но само това,незнам може моето да беше някакво фалшиво ама съм разочарован от Пежо!