Арките над колелата са по-изпъкнали, а отзад се е появил дифузьор. Доработен е и осем цилиндровият двигател с обем 4.8 литра. Неговата мощност е повишена, благодарение на доработка в блока за управление и новата изпускателна система. От стандартните 500 к.с. сега мощността е достигнала 550 к.с. Променен е и максималният въртящ момент, който при доработката на Enco достига 730 Nm.
Според данни на тунинговото ателие, ускорението на доработения автомобил от място до 100 км/час е за 4.9 секунди. Максималната скорост на Enco Porsche Cayenne Turbo е 282 км/час. Тук промяната не е така впечатляваща, защото тази скорост е само със седем км/час по-висока от постигнатата от базисния модел.
Окачването на доработения от Enco модел е променено, като е станало с 50 мм по-ниско. Спирачната система е преработена, като са се появили спирачни дискове с диаметър 400 мм отпред и 380 мм отзад. Джантите са с размер 23 инча и са оцветени в черно.
Промени има и в интериора. Цената на тази тунингова версия на Enco Porsche Cayenne Turbo в Германия започва от 170 000 евро.
Снимки с по-висока резолюция