Porsche изкарва на пазара на 5 юли преработените 911. Четирите нови модели, две купета и два кабриолета с класическо задно предаване, получават новите 6-цилиндрови боксермотори. Както и досега боксерите имат обем 3.6 и 3.8 литра, но за първи път Porsche използва директно впръскване на горивото.
Както винаги е било, новата версия ще бъде по-мощна от старата. 3.6 литровият мотор на 911 Carrera вече разполага с 345 к.с. или с 20 повече от досегашния модел. При Carrera S нещата са още по-ясни – 3.8 литровия мотор вече има 385 к.с. (с 30 повече). Максималната скорост на купето се увеличава от 293 на 300 км/ч. По-съществено е, че Единайсетицата става по-икономична. Точните стойности все още на се предоставени от Porsche, но е ясно, че те ще са значително по-ниски от досегашните 11л/100км, на версията с ръчни скорости. Същевременно и емисиите CO2 стават по-ниски.
Още една новост допринася за икономията на гориво. За първи път може да се поръча и скоростна кутия с двоен съединител на Porsche (PDK от Porsche-Doppelkupplungsgetriebe). Нейните седем степени сменят досегашния петстепенен автомат Tiptronic S. Той имаше само 0.2 л по-висок разход, сравнен с ръчната скоростна кутия, а PDK подобрява тази стойност. Така че сега, Carrera Coupé с PDK харчи средно 9.8л/100км, спрямо 11.2 при предишната версия с автоматична скоростна кутия.
PDK подобрява и ускорението. Спринтът на Carrera Coupé с PDK до 100 км/ч става за 4.5 секунди. Това е с цяла секунда по-бързо от досегашната Tiptronic версия и дори с 0.2 секунди по-бързо от модела с ръчни скорости. За клиенти, които си падат по „светофарния спринт” Porsche предлага в допълнение към PDK още една високотехнологична екстра, наречена Sport Chrono Plus. Тя осигурява възможно най-бързия старт на колата, без изпилване на гуми и смяна на автоматичните скорости в състезателен режим, което вече прави ускоронеието до 100км/ч възможно за 4.3 секунди или с още 0.2 секунди по-бързо.
Новата генерация на 911 се различава по-някои променени детайли отпред и отзад, както и по новата светлинна техника. Биксеноновите фарове вече са серийни, добавени са светлини за през деня, базирани на светодиодна техника, предлага се динамично осветяване в завои.
Цените в Германия започват при 83 032 евро при Carrera (с около 2000 повече от досега). Най-скъп е Carrera S Cabriolet с цена от 104 928 евро.