fallback

Porsche 911: Carrera и Carrera S стават по-икономични и по-мощни

Директно впръскване на горивото и скоростна кутия с два съединителя вече и от Цуфенхаузен.

Porsche изкарва на пазара на 5 юли преработените 911. Четирите нови модели, две купета и два кабриолета с класическо задно предаване, получават новите 6-цилиндрови боксермотори. Както и досега боксерите имат обем 3.6 и 3.8 литра, но за първи път Porsche използва директно впръскване на горивото. Както винаги е било, новата версия ще бъде по-мощна от старата. 3.6 литровият мотор на 911 Carrera вече разполага с 345 к.с. или с 20 повече от досегашния модел. При Carrera S нещата са още по-ясни – 3.8 литровия мотор вече има 385 к.с. (с 30 повече). Максималната скорост на купето се увеличава от 293 на 300 км/ч. По-съществено е, че Единайсетицата става по-икономична. Точните стойности все още на се предоставени от Porsche, но е ясно, че те ще са значително по-ниски от досегашните 11л/100км, на версията с ръчни скорости. Същевременно и емисиите CO2 стават по-ниски. Още една новост допринася за икономията на гориво. За първи път може да се поръча и скоростна кутия с двоен съединител на Porsche (PDK от Porsche-Doppelkupplungsgetriebe). Нейните седем степени сменят досегашния петстепенен автомат Tiptronic S. Той имаше само 0.2 л по-висок разход, сравнен с ръчната скоростна кутия, а PDK подобрява тази стойност. Така че сега, Carrera Coupé с PDK харчи средно 9.8л/100км, спрямо 11.2 при предишната версия с автоматична скоростна кутия. PDK подобрява и ускорението. Спринтът на Carrera Coupé с PDK до 100 км/ч става за 4.5 секунди. Това е с цяла секунда по-бързо от досегашната Tiptronic версия и дори с 0.2 секунди по-бързо от модела с ръчни скорости. За клиенти, които си падат по „светофарния спринт” Porsche предлага в допълнение към PDK още една високотехнологична екстра, наречена Sport Chrono Plus. Тя осигурява възможно най-бързия старт на колата, без изпилване на гуми и смяна на автоматичните скорости в състезателен режим, което вече прави ускоронеието до 100км/ч възможно за 4.3 секунди или с още 0.2 секунди по-бързо. Новата генерация на 911 се различава по-някои променени детайли отпред и отзад, както и по новата светлинна техника. Биксеноновите фарове вече са серийни, добавени са светлини за през деня, базирани на светодиодна техника, предлага се динамично осветяване в завои. Цените в Германия започват при 83 032 евро при Carrera (с около 2000 повече от досега). Най-скъп е Carrera S Cabriolet с цена от 104 928 евро.
Тагове:
fallback
  • #17
    NANI ( преди 16 години )
    Da tozi Nisan e mn. lud,no v edno predavane kazaha,4e ot kompaniqta s1ob6tili,4e tozi model nqma da se potdava na tuning,kakto pred6estvenika si Skyline.Ina4e da ti kaja tova,4e imal mn. elektronika v1obshte ne me radva,obi4am prostite ne6ta.Genialnite ne6ta vinagi sa prosti:)Ina4e tova za Evoto i Mursielago s1m go gledal po TV i naistina Mitsubishito ne se dade na pistata,no dali 6te e taka na p1tq..............? :)I oshte neshto,nie sme obiknoveni shofiori!Kade karash na pista?Nikade,nai mn. da idesh na nqkoi karting:))))))))Taka,4e ne mi govorete,4e GT-R i neznam si koq kola bila mn. dobra na pista,nie ne karame na pista ,ana p1tq ,k1deto igrata e s1vsem druga!Mnogo hora tv1rdqt kolko bili dobri kolite s1s zadno predavane,bili mnogo b1rzi na pista,mnogo dobre vzimali zavoite i t.n.Da ,ama ne!Pak povtarqm,predpo4itam ustoi4iva kola na p1tq,zashtoto tam q izpolzvam!
  • #16
    GMC ( преди 16 години )
    To japoncite sa napravili barza kola ama ti znae6 li kakvo e 1000 konq a?I zastoto e parvata im sportna kola ne si misli,4e sa mnogo zdravi.4el sam mnogo statii i za tozi GT-R ama ne si misli,4e e nai qkata kola.Zastoto edno Shely GT 500 koeto struva sastite pari prosto mu sviva lamarinite.Izdanieto na MotorTrend June 08 sa go testvali s Corvette Z06,Dodge Viper,Ford GT,Porsche 911 i znae6 li kakvo?Da pri tragvaneto e nabrala,no sled kato sa stignali i podminali 90 mph e ostanal sled tqh.Taka,4e idi se sktii s tvoite elektroniki.Ina4e kolata izglegda dobre,no Nissan trqbva da porabotqt oste za da nastignat liderite!
  • #15
    mitaka ( преди 16 години )
    Ти хубаво си искал да кажеш ама да беше прочел по-внимателно какво коментираме преди да кажеш. А именно за Nissan GTR (stock) то още не му е минала премиерата навсякъде кво да говорим за тунинг , въпреки че 100% ще има на по-късен етап.Но тази кола си е серийно и е по-добра от топ версията на Porsche 911 при това на 3 пъти по-ниска цена и е наблъскана с електроника колкото десет Поршета. Да досега японците не са изкарвали такива модели обаче ето че и те го направиха и то доста добре. А за това че японските коли се потдават най-много на тунинг не е случайно, да вдигнеш конете на една кола не е най-важното и точно за това примера с Mustang и Viper е показателен , а именно че като го сложиш тоя Mustang на писта и ще даде няколко секунди по бавно време от някоя японска или европейска кола . Гледах едно предаване и там пуснаха един Mustang базова версия срещу един КОН и коня даде 1 секунда по-добро време от колата на една малка писта, та имам предвид че конете не са всичко колата трябва да може да завива и да спира също - нещо което американските коли не могат.А още един пример Mitsubishi EVO 8(серийно) дава еднакво време на писта с Lamborghini Murcielago пак на 3пъти по ниска цена и 3 пъти по малък двигател и 3 седалки повече е да Ламбото е съвсем друг клас и къде по красиво.
  • #14
    NANI ( преди 16 години )
    Iskam da kaja na vsi4ki fenove,4e qponskite koli sa mn. zdravi,no li4no az ne gi priznavam kolkoto germanskite po otno6enie na sportni ka4estva.I znaete li zashtoi?Zashtotoooooo,tehnite sportni koli gi biva samo ,ako se tuningovat i dobre,4e mogat ina4e serrino ne sa ni6to osobeno sravneni s kola kato Porche primerno!Ne e li taka ili se b1rkam?Da ,ako se tuningovat nqmat stigane,no seriino bate priznavam kompaniq ,koqto si puska seriini ***!To na vsqka kola mogat da i se vdignat konete ,stiga da ima6 dostat14no kinti da vloji6!Kato komentirate tolkova,za6to ne spomenete tuning zverove kato Mustang i Viper?Koli prev1zhojdashti qponskite po mo6tnost,ako se tuningovat!E da qponskite vadqt mo6tnost ot mn. po-malka kubatura,za tova evala,dobri sa.Tova iskah da kaja:)
  • #13
    NANI ( преди 16 години )
    Iskam da kaja na vsi4ki fenove,4e qponskite koli sa mn. zdravi,no li4no az ne gi priznavam kolkoto germanskite po otno6enie na sportni ka4estva.I znaete li zashtoi?Zashtotoooooo,tehnite sportni koli gi biva samo ,ako se tuningovat i dobre,4e mogat ina4e serrino ne sa ni6to osobeno sravneni s kola kato Porche primerno!Ne e li taka ili se b1rkam?Da ,ako se tuningovat nqmat stigane,no seriino bate priznavam kompaniq ,koqto si puska seriini ***!To na vsqka kola mogat da i se vdignat konete ,stiga da ima6 dostat14no kinti da vloji6!Kato komentirate tolkova,za6to ne spomenete tuning zverove kato Mustang i Viper?Koli prev1zhojdashti qponskite po mo6tnost,ako se tuningovat!E da qponskite vadqt mo6tnost ot mn. po-malka kubatura,za tova evala,dobri sa.Tova iskah da kaja:)
  • #12
    NANI ( преди 16 години )
    Iskam da kaja na vsi4ki fenove,4e qponskite koli sa mn. zdravi,no li4no az ne gi priznavam kolkoto germanskite po otno6enie na sportni ka4estva.I znaete li zashtoi?Zashtotoooooo,tehnite sportni koli gi biva samo ,ako se tuningovat i dobre,4e mogat ina4e serrino ne sa ni6to osobeno sravneni s kola kato Porche primerno!Ne e li taka ili se b1rkam?Da ,ako se tuningovat nqmat stigane,no seriino bate priznavam kompaniq ,koqto si puska seriini ***!To na vsqka kola mogat da i se vdignat konete ,stiga da ima6 dostat14no kinti da vloji6!Kato komentirate tolkova,za6to ne spomenete tuning zverove kato Mustang i Viper?Koli prev1zhojdashti qponskite po mo6tnost,ako se tuningovat!E da qponskite vadqt mo6tnost ot mn. po-malka kubatura,za tova evala,dobri sa.Tova iskah da kaja:)
  • #11
    NANI ( преди 16 години )
    Iskam da kaja na vsi4ki fenove,4e qponskite koli sa mn. zdravi,no li4no az ne gi priznavam kolkoto germanskite po otno6enie na sportni ka4estva.I znaete li zashtoi?Zashtotoooooo,tehnite sportni koli gi biva samo ,ako se tuningovat i dobre,4e mogat ina4e serrino ne sa ni6to osobeno sravneni s kola kato Porche primerno!Ne e li taka ili se b1rkam?Da ,ako se tuningovat nqmat stigane,no seriino bate priznavam kompaniq ,koqto si puska seriini ***!To na vsqka kola mogat da i se vdignat konete ,stiga da ima6 dostat14no kinti da vloji6!Kato komentirate tolkova,za6to ne spomenete tuning zverove kato Mustang i Viper?Koli prev1zhojdashti qponskite po mo6tnost,ako se tuningovat!E da qponskite vadqt mo6tnost ot mn. po-malka kubatura,za tova evala,dobri sa.Tova iskah da kaja:)
  • #10
    Анонимен ( преди 16 години )
    Nissan GT-R FOREVER!!MADE FOR TUNING MASTERS!!
  • #9
    mitaka ( преди 16 години )
    Да Поршето е здраво това му е една от славите, но това е и слава на японските коли като цяло така че не съм съгласен , плюс това GTR-а е наследника на Skyline - може би най-потдатливата кола на тунинговане изобщо а това определено значи много здрава щом като могат да издуят един V6 двигател до 1000 коня и да не го ремонтираш през ден значи е здрава кола.
  • #8
    Анонимен ( преди 16 години )
    Mi dati kaza nito ti nito az sme se karali i ednoto i drugoto,no pak za stro6eno Porsche ne sam 4ul,za Nissan ne moga da kaza sa6toto!Kakto i da,dai boze sekimu da kara podobni koli.
fallback
Последни