fallback

Porsche 911: Carrera и Carrera S стават по-икономични и по-мощни

Директно впръскване на горивото и скоростна кутия с два съединителя вече и от Цуфенхаузен.

Porsche изкарва на пазара на 5 юли преработените 911. Четирите нови модели, две купета и два кабриолета с класическо задно предаване, получават новите 6-цилиндрови боксермотори. Както и досега боксерите имат обем 3.6 и 3.8 литра, но за първи път Porsche използва директно впръскване на горивото. Както винаги е било, новата версия ще бъде по-мощна от старата. 3.6 литровият мотор на 911 Carrera вече разполага с 345 к.с. или с 20 повече от досегашния модел. При Carrera S нещата са още по-ясни – 3.8 литровия мотор вече има 385 к.с. (с 30 повече). Максималната скорост на купето се увеличава от 293 на 300 км/ч. По-съществено е, че Единайсетицата става по-икономична. Точните стойности все още на се предоставени от Porsche, но е ясно, че те ще са значително по-ниски от досегашните 11л/100км, на версията с ръчни скорости. Същевременно и емисиите CO2 стават по-ниски. Още една новост допринася за икономията на гориво. За първи път може да се поръча и скоростна кутия с двоен съединител на Porsche (PDK от Porsche-Doppelkupplungsgetriebe). Нейните седем степени сменят досегашния петстепенен автомат Tiptronic S. Той имаше само 0.2 л по-висок разход, сравнен с ръчната скоростна кутия, а PDK подобрява тази стойност. Така че сега, Carrera Coupé с PDK харчи средно 9.8л/100км, спрямо 11.2 при предишната версия с автоматична скоростна кутия. PDK подобрява и ускорението. Спринтът на Carrera Coupé с PDK до 100 км/ч става за 4.5 секунди. Това е с цяла секунда по-бързо от досегашната Tiptronic версия и дори с 0.2 секунди по-бързо от модела с ръчни скорости. За клиенти, които си падат по „светофарния спринт” Porsche предлага в допълнение към PDK още една високотехнологична екстра, наречена Sport Chrono Plus. Тя осигурява възможно най-бързия старт на колата, без изпилване на гуми и смяна на автоматичните скорости в състезателен режим, което вече прави ускоронеието до 100км/ч възможно за 4.3 секунди или с още 0.2 секунди по-бързо. Новата генерация на 911 се различава по-някои променени детайли отпред и отзад, както и по новата светлинна техника. Биксеноновите фарове вече са серийни, добавени са светлини за през деня, базирани на светодиодна техника, предлага се динамично осветяване в завои. Цените в Германия започват при 83 032 евро при Carrera (с около 2000 повече от досега). Най-скъп е Carrera S Cabriolet с цена от 104 928 евро.
Тагове:
fallback
  • #27
    Tihomir ( преди 16 години )
    Tak priatelu predi Nissan GTR(r35) e imalo r31,r32,r33,r34(poslednia mi e lubimec) vse avtomobili klas sport car, tova sa blizo 25 godini razvitie za da se stigne do GTR koito obediniava nai dobroto ot vsi4kite tezi koli. Dori ne spomenvam Z seriite na Nissan ili niakolkoto pokolenia Sylvia koito su6to sa podoben klas taka 4e ne mi govori 4e GTR e purva generacia avtomobil, ima si dosta dobre podplateno nasledstvo
  • #26
    mitaka ( преди 16 години )
    Ами ако имам тази възможност бих карал Нисана , не ме разбирай погрешно според мен Porsche е абсолютна икона и доказан спортен автомобил и изобщо не го пренебрегвам, но това което са направили от Nissan ми харесва повече.
  • #25
    IMC ( преди 16 години )
    За този, който твърди че Porsche е като Голф и се оповава на Top Gear бих му предложил да гледа малко повечко предавания и тогава да говори защото доста пъти се казва че Porsche 911 Turbo е един от най-добрите авромобили. И не само в Top Gear и Fifth Gear и AutoBild и др.
  • #24
    IMC ( преди 16 години )
    Спорът тук според мен е излишен:Porsche - прецизност и утвърден характер на автомобила (визия)Ferrari - агресия и красотаNissan - технолигии и младежки привкус.Всяка от колите е доста различна и цели различна аудитория. Аз лично бих взел Porsche-то, защото обичам немската прецизност, но всеки има различни предпочитания това е и причината да има различни модели автомобили :)
  • #23
    Jo ( преди 16 години )
    dobre de imam samo edin vapros kum tebe, ako ima6 vazmognost da pritegava6 edna ot tezi dve koli, kato izklu4vame factora razlika v cenata, koq bi vzel za sebesi ??
  • #22
    mitaka ( преди 16 години )
    айде това и спирам щото се олях да пиша. Nissan GTR е излязъл от една година вече и има доста отзиви и статистика за него та затова пиша а ти ако искаш го сравнявай с някой болид на F1 аз го сравнявам с коли от неговия клас - 911 Turbo.
  • #21
    Jo ( преди 16 години )
    Abe vie otka4eni li ste da sravniavate GTRa, ne6to koeto o6te ne e izliqzlo na pazara i niama nikakvi otzivi za nego s TURBOTO, koeto e nai dobriq sporten avtomobil na pazara ot 15g nasam. Tozi GTR na tozi etap e samo edna dosta dobra mediina statistika, koito e v 4as znae mn dobre, 4e kola purva seriq nikoga ne se kupuva, osven ot balami !! I razbira4ite ot tuningi da vzemat da poglednat kakvo pravat s Por6ovete v 9ff, Sportec, Techart i tnt. i togava da govorat za skapanite Japonci s tehnite bezli4ni koli4ki......
  • #20
    mitaka ( преди 16 години )
    Еми защо мислиш има толкова много електроника за да е неустойчива ли и защо мислиш дава по-бързи времена на писта и ускорява по-бързо от коли с по-мощни двигатели пак защото е неустойчива?
  • #19
    mitaka ( преди 16 години )
    Абе и ти пишеш колкото да не заспиш, тея Шелбита и Вайпъри на правата върват и как нямат да вървят като имат къде по-голями двигатели , но като стигнат първия завой хем не могат да спрат хем не могат да завият и за това това Шелби 500 не може да дръпне дори едно BMW Z4 на писта иначе на правото мноо вървят ама на каквото и да сложиш голям двигател ше върви на правото.
  • #18
    Koi sega e NO1 :)) ( преди 16 години )
    Da be hora nemskite bega4ki sa nai-qki :)))...samo kak zvu4i "nemski bega4ki", taka na selo im vikat na Gouf 2-kite :). Kakvo e Porsche??? Edna oskypena versiq na VW kostenurka!!!(ne go kazvam az a "toq" ot TOP GEAR) i "pak toq" kazva 4e Porsche sa dobri na pista no na obiknoven pyt gi nqma nikakvi, ama "razbira4a" NANI si znae svoeto ( nesmko li e "YAAAAAA Wunderbaaaar":)))....A ako sa takiva golemi bega4ki na pistata, da gi pusnat v nqkvi systezaniq WRC, FORMULA, nqkoi amerikanski serii i t.n......da ama nemogat 6'to li??? DAje v WTCC (World Touring Car Championship) dobre 4e se Mahna Alfa-ta za da moje SEAT I BMW da vzemat ne6to!! Ima desetki primeri oba4e da.....nemskite bega4ki sa NO 1, nali NANI- vurst4eto!!!?? ;)))))
fallback
Последни