“Седанът има чудесен старт на пазара, а след премиерата на комбито към края на миналата година и тази версия се радва на голяма популярност”, казва Клаус Майер (Klaus Maier), Изпълнителен Вицепрезидент по продажбите и маркетинга на Mercedes-Benz.
Както се очакваше, най-голям пазар за С-Клас продължава да бъде Германия, където са реализирани над 25% от продажбите. Следват пазарите в САЩ, Великобритания, Италия и Южна Африка. За малко повече от една година са продадени 290 000 седана С-Клас от серия 204, а от декември до април са продадени и 25 000 варианта комби от този модел.
По отношение на двигателите, най-популярни са дизеловите варианти, като води C 220 CDI, който е избран от 30% от клиентите. Следва бензиновият вариант C 200 Kompressor с 20% от продажбите. При комбитата над 75% от закупените автомобили са с дизелов двигател.