fallback

Skoda връща Octavia I?

Skoda планира да възобнови производството на модела Octavia І през 2010 г., съобщава AutoExpress.

Производството на първото поколение на Skoda Octavia започна преди 10 години, като практически не е спирало до днес, когато първата Octavia може да се купи на редица пазари като Octavia Tour. Сега плановете са първата Octavia да се модернизира и да се произвежда отново, като бъде на пазара за по-ниска цена. Предположението на британското списание е, че новата стара Skoda ще се продава за около 11-12 хиляди евро. Плановете на управлението на Skoda и на групата Volkswagen са да конкурират с Octavia I редицата нови по-евтини модели на фирми като Kia и Hyundai. Засега от Skoda все още не са потвърдили този проект, в британското списание обаче обясняват, че колата ще се продава в Европа и в повечето развиващите се страни. Трябва да се каже и това, че този автомобил няма да бъде пълно копие на Octavia I или Octavia Tour. Според AutoExpress дизайнът на колата ще бъде модернизиран и в него ще има елементи от Seat Bolero, чиято премиера ще бъде тази година през есента на автомобилния салон в Париж. Двигателите на Octavia ще включват целия набор от популярните дизелови и бензинови двигатели на Volkswagen Group, но много вероятно към тях ще се включат и новите ефективни агрегати на групата.
Тагове:
fallback
  • #13
    taksist ( преди 16 години )
    Не подценявай таксиджийте.Те никога няма да купят кола ,която се чупи лесно.Няма смисъл в това да купиш кола която да се счупи преди да си я изплатил, а тя се изплаща за три години, когато е на поне 250 000 км. Аз лично имам изплатена Октавия тур дизел 90 коня,която в момента е на 340 000 км предимно градско/Софийско/ каране и трябва да кажа,че съм сменил доста неща по ходовата част и съединител , но никога не съм се чувствал неудобно в нея.
  • #12
    Toto ( преди 16 години )
    Гледам, че много плюете тук по Анонимен. Не е хубаво така! Наистина трябва да погледнете другите коли какво предлагат и тофава да хвалите шкодите.Преди половин година си купувах кола и си мислих за чисто нова, дори се бях навил след ядове с предишния си автомобил втора ръка. Бях с малък бюджет като за нова кола и мога да ви кажа, че до 30 000лв. няма нищо прилично на пазара. Всичко което се продава е пълно дърво. 9 годишната кола която карах преди това беше в пъти по-луксозна от тези новите. Гледах и шавролет, дачия, ситроен С3 и С4, форд фиеста, опел корса, рено клио и не какво ли не в този ценови клас. Ами нищо не ми хареса. Накрая си взех пак втора кола като предишната и до момента няма нова кола до 30 000лв. която да ми хареса повече от моята и да съжалявам, че съм си купил стара.
  • #11
    Анонимен ( преди 16 години )
    С най-много пари са тези, които ще си купят Октавия 1 на цената на нова кола и още в момента на покупката тя ще се обезцени наполовина. Вижте колко струва втора употреба прехваления ви модел с малоумно късата база и съответно супер неудобен. Слезте от тези Шкоди и се качете на нещо истинско за да се почувствате хора.
  • #10
    Nikolas_N ( преди 16 години )
    Анонимко, вижда се, че няма смисъл да се спори с теб. Ти си най-запознатия, с най-голям-опит, с най-хубавите коли, с най-много пари...
  • #9
    Анонимен ( преди 16 години )
    Като има тема за някоя колите, които карам ще пиша. Сега се задоволи с информацията, че са западноевропейски марки, нисък среден (като Октавия) и висок среден клас. Не са от най-масово срещаните по пътищата. Едната е от поколението на Октавия 2 и вече сменят модела, затова и се чудя кой ще си купи Октавия 1 за 11-12000 евро при средна стартова цена в класа под 12000 евро. Ако цената беше в лева е разбираемо - щеше да се продава добре конкурирайки се с Дачия Логан и точно там където и е мястото.
  • #8
    Statistic ( преди 16 години )
    Бате "анонимен", явно си толкова зле, че нищо не можеш да кажеш - име си нямаш, криеш супер-мупер колата която караш. И грешиш много яко - не карам стара Шкода, а нова. Предишната ми кола също беше Шкода. И така удобно пропускаш тези 385 000 км пробег, които споменах, защо? Хайде най-накрая ни просветли каква кола караш - да се знае "умния" избор! Просто те е срам да кажеш, защото е нещо ultra-low budget, в което не би искал да бъдеш разпознат. Или си световен комплексар, които нищо общо с точните данни и вярна информация няма.
  • #7
    Анонимен ( преди 16 години )
    Ха-ха, и двамата решихте, че щом става дума за кола, която е по-напред технологично от Шкода, то това е Дачия! :))) Не говоря за Дачия, не бих карал Дачия по подобни причини по които не карам (вече) Шкода. Карал съм Шкода.Като гледам как се прехласвате по статистиката за повредите разбирам, че карате стари коли. Каквито и да са марката и модела при една нова кола основните посещения в сервиза са за техническо обслужване. Заради ЕВЕТНТУАЛНАТА възвожност да влезете в сервиз 20 пъти вместо 21 не си струва да си купувате дървена кола и да не изпитвате удоволствие от карането. Забелязвали ли сте, че обикновено разликите са части от процента.Да не говорим, че тези статистики вероятно са далеч от истината. Нали се сещата, че има клиенти на определени марки, които са по-придирчиви от останалите и те сигнализират за всяка нередност, докато други си карат без да им пука.Освен това всяка марка и модел имат различно средно ниво на оборудване и при повече екстри винаги има повече дефекти. Да не говорим за различния темперамент шофьори при различните марки и съответно различна грижа за колата. Защото в тези статистики често влизат и спуканите гуми.
  • #6
    IMC ( преди 16 години )
    Октавията си е супер кола особено версията 4х4 дизел. Ако ги пуснат за по 11-12000 евро според мен ще реализират добри продажби. Особено вземайки впредвид скорошните проучвания които показаха, че Шкодите са най-надежните автомобили в Wolkswagen Grup (не говоря за Бентли разбира се).
  • #5
    Statistic ( преди 16 години )
    Май Balalaiko е прав - скрий тия румънски дървета някъде и не си мисли, че имаш кола. Толкова те е срам за какви *** си дал пари, че не смееш да ги споменеш. А пък на "дядо ми каруцата" не прави 100,000км без дефект, докато Шкода го прави. Да не споменавам Окавията на един познат, който й е навъртял 385 000км и не смята да я сменя. Образовай се "фен на високотехнологичните коли" какво всъщност е Шкода, какво са другите коли и си започни живота, от който си се отказал, за да плюеш наред, че много се сдухваш от няма-нищо приказки.
  • #4
    Balalaiko ( преди 16 години )
    Pi4 moe si tundurka6 dvete da4ii i da si sviruka6. Skoda imat naistina visok koeficient na sigurnost
fallback
Последни