Bizzarrini работи за Ferrari, като от това сътрудничество ще се запомни уникалното Ferrari 250 GTO. За Lamborghini, Bizzarrini разработи супер двигателят V12 с обем 4.0 литра. Със собствената си марка създаде P538S, задвижван от двигател на Corvette с обем 5.3 литра.
Двигателят беше разположен в задната част на автомобила, който стоеше много ниско над пътя. От него се очакваше на времето да бъде силен конкурент в надпреварата в Le Mans. За съжаление при първото си участие през 1966 г. колата остана на пистата едва половин час, а през 1967 г. не успя въобще да стигне до участие. От този модел бяха произведени само няколко автомобила.
Въпреки тоталния провал в спортната кариера на Р538, неговият дизайн си остава вдъхновение за производителите и до днес. Това е причината да се появи най-новата интерпретация на P538 Barchetta, без съмнение автомобил с много интересен и привлекателен дизайн.
Макар да изглежда съвсем модерно, моделът е запазил приликата си със своя предшественик от 60-те години на миналия век. Като него ще има двигател от Corvette, този път значително по-мощен, с работен обем от 7.0 литра, познат като LS7.
Максималната мощност от 505 к.с. и ниското собственото тегло от около 1100 кг правят този автомобил изключително динамичен.