Този автомобил ще бъде с мощност 613 к.с. или 451 kW, впечатляващо и не съвсем обичайно за един комби автомобил. Изключителна динамика комбинирана с ежедневна практичност на колата, вероятно така най-кратко може да се характеризира Audi RS 6 Avant.
Двигателят е V10 с директно впръскване на горивото тип FSI би-турбо. Предаването на движението е постоянно към четирите колела Audi quattro, a окачването е спортно със системата Dynamic Ride Control. Този автомобил определено поставя нови стандарти за мощност в сегмента на луксозните комби модели.
При стандартната версия мощността е 580 к.с. или 426 kW, a максималният въртящ момент 650 Nm. При предишното поколение на Audi Avant RS6 беше произведена къса серия само от 999 автомобила с мощност 480 к.с., т.е. по-висока с 30 к.с. от стандартните тогава за комбито 450 к.с..
Сега Холандското списание AutoTelegraaf съобщава, че в Audi са взели решение, отново към края на жизнения цикъл на това поколение RS6 Avant, да пуснат относително къса серия Audi RS 6 Avant Plus. Десетцилиндровият би-турбо двигател ще бъде модернизиран и с повишена мощност благодарение на по-високото налягане постигнато от турбините при впръскване на горивото.
Именно при този вариант, наречен Plus, ще се постигне мощност с 33 к.с. по-висока от тази при стандартната версия на Avant RS6. Така мощността на това комби ще достигне 613 к.с. и ще бъде само със 7 к.с. по-ниска от максималната мощност на Ferrari 599 GTB Fiorano. Определено е впечатляващо.