IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата удължена Седмица на BMW хваната за първи път при тестове

Версията с удължена платформа на новото поколение на BMW 7-Series беше снимана по време на тестове в Германия.

Новата удължена Седмица на BMW хваната за първи път при тестове
Британското списание Autocar публикува снимки, показващи новия луксозен автомобил с дълга колесна база за първи път, макар и с доста сериозна маскировка. 


Според неназовани източници от Баварската фирма, разработката на новото поколение на флагмана на BMW вече е завършена и луксозният автомобил ще има своята премиера тази есен на автомобилния салон в Париж. Продажбите в Европа ще започнат още от първите месеци на 2009 г. 

При новото поколение на Серия-7 дори стандартната версия е с по-дълго разстояние между осите в сравнение със сегашното поколение. Дължината при стандартната версия надхвърля 5100 мм. Естествено версията с удължена база е още по-луксозна и предлага още повече място в купето. 


Въпреки значителната дължина на новата Серия-7 на BMW, шеф-дизайнерът на фирмата Крис Бангл (Chris Bangle) твърди, че теглото на лимузината няма да се увеличи. Това става като редица панели са произведени от алуминий. 

По отношение на дизайна BMW Серия-7, модел 2009 ще има по-конвенционален вид в сравнение със сегашното поколение. Главните промени са в предната и задната част на колата. Фаровете и задните светлини поставят началото на нов стил на светлините, който ще личи при всички нови модели, казват от Баварската фирма. 


Новата Серия-7 ще има редица съвременни технологии, като системата stop/start, спирачна система генерираща електроенергия при действие и други елементи от програмата на BMW Efficient Dynamics. Системата на BMW iDrive е запазена, но джойстика за нейния контрол е преместен на централната конзола. 

Новата Серия-7 на BMW ще бъде първият сериен модел на фирмата с осем степенната скоростна кутия ZF. Сред наборът от двигатели ще видим и би-турбо дизеловият агрегат с шест цилиндъра, с много добра ефективност и ниски емисии CO2.
0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ste7 ( преди 16 години )
    Sedmicata e mnogo dobar simvol za tova 4e e strahotiq osobeno ako e s benzinov motor 750 LI ,ili 760 LI...nqma takav rev osobeno pri 750 LI e prosto veliko kato rev...strahotiq!golqmo udovolstvie ot karaneto ima..povqrvaite!!!!!da ne govorim za M5 ili M6!!!golemi rasardeni krasavci sa!mnogo revat!golqmo gusto!
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    http://en.wikipedia. ( преди 16 години )
    Не разбирам много от механика. Просто след като прочетох разразилия се спор на кой му е по-по-най, ми стана любопитно и погледнах кво пише за мултитроника. Нито в уикипедията, нито дори в глосарито на Ауди не се споменава за 8 броя съединители. Говори се за един съединител с много плочи "multi-plate clutch", което според мен си е съвсем друго. Иначе коли с 2 съединителя пише, че има "Twin-clutch gearbox".
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    ne mi haresva tui napravo sa se izlojili toq pat
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Кои си я земе тая кола да му е честито, вътре доста от нещата по електрониката са писани в България ;)
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Julio Joaquin ( преди 16 години )
    Браво на Анонимен.По-ясни няма как да се обясни.А за реактивния двигател ,кой точно има предвид.Те на Баварците повечето са такива.Евала пак за разяснението.
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    оффф голямо малоумие бе.. Сигурен съм ,че знаеш къде има офис на Ауди *** и питай ,че се излагаш .. Все пак ще ти дам малко инфо.. Първо това е безстепенна скоростна кутия а самата Трансмисията Multitronic се състои в това, че "свързващото" звено между двитателя и скоростната кутия се явява не обикновенния хидротрансформатор, а многодисково "мокро" сцепление от 8 диска играещи ролята на съединители ,предаващи плавно и неусетно ускорението. Така конструкторите на Ауди са изключили хидравличните загуби на енергия и са подобрили динамическите показатели на автомобила, осъвместявайки плавността на хода на лимузина със спортната "рязкост" на рали машините.. Това е от мен!
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    hah ( преди 16 години )
    NQMA SKOROSTNA KUTIQ S POVE4E OT 2 (DVA) SUEDINITELQ. A dporedi nqkolko godini nqma6e seriino skorostna kutiq s pove4e ot 1 suedinitel. Ti . . "rabira4o kompetenten" balnuva6 pulni gluposti. Tuk nikoi ne spori 4e razbira, prosto e FAKT!!!
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    До компетентните Смешници, вярно е ,че момчето се е объркало скорости и съединители на Ауди-Мултитроник действително е с 8 съединителя. Така ,че сега почвайте да се смеете на себе си ,че много компетентно се изказвате а нищо не днаете ха ха ха смешници.. Фолксвагеновата DSG е пък със 2 съединителя. А иначе Беемвето е същата грозна щайга като старата .. Най-добрия ми приятел караше най-новата 9 месеца и се отчая направо и сега си взе джип X 5 с двигател реактивен и е много по-доволен ,въпреки че пък джипа направо чупи кръста с твърда возия но много по-добре стои на пътя и е много по-красив.. ВМW ако не сменят дизайнерите си ще изгубят битката при кралете иначе двигателите им са супер но външния мутренски и респектиращ вид вече го няма.. Не ,че пак няма да са крале щото има само 3 марки БМВ, Мерцедес и Ауди.. Които само си менкат първото място.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    gr ( преди 16 години )
    нещо не ми харесва ка кизглежда.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    me ( преди 16 години )
    Да, като че ли с времето 7-та добива все по-корейски облик