fallback

Audi отговаря на предизвикателството на BMW

В Инголщад са решени да отговорят на предизвикателството на BMW, които спечелиха повечето награди от конкурса „Двигател на годината”.

Баварската фирма пожъна главният си успех с би-турбо бензиновият двигател с шест цилиндъра и обем 3.0 литра. Сега от Audi отговарят с нов шестцилиндров бензинов компресорен двигател с обем 3.0 литра. Двигателят ще бъде с компресор Eaton и интеркулер тип въздух-въздух. Както списание Autocar пише, бъдещият двигател на Audi ще бъде обозначен като 3.0 TFSI, макар буквата “T” обикновено да означава “turbo”, каквото в случая няма да има. Двигателят с директно впръскване на горивото ще има максимална мощност 286 к.с. при 4850 об/мин. Според източници от Audi, новият 3.0 TFSI V6 ще има своята премиера при бъдещия S4. През следващата година ще видим този двигател и при А6 след неговия фейслифт, а се очаква с новия агрегат да има варианти и на Q7 и A8.
Тагове:
fallback
  • #43
    edi koi si ( преди 16 години )
    Anonimen, nqma da kazvam koq tvoq rodnina e 10 pyti po evtina ama ti si znae6...!!!Prikazva6 samo za nqkyv moskvi4, da ne se okaje tvoqta liubima marka da e imenno tazi a;))!! Osven 4e nqma6 doseg do "unikalnite" nemski marki mai i ne si 4el mnogo za tqh a????? Pyrviqt turbo diesel s direktno vpryskvane e Fiat Croma 1986, samo 4e s mehani4en kontrol na vpryskvaneto, dokato Audi pravqt tova s eletrono kontrolirane 1988 ili 89!! Pyrvata kola Common rail e ALFA 156, posledvana ot Mercedes E-klasse!Peugeot pyrvi pravqt kato standard za tehnite avtomobili Filtyra za tvyrdi 4astici i osven tova sa proizvoditelqt s pyrviqt turbo diesel vyob6te Peugeot 305 1979!! Kakva dizelova tehnologiq izpolzva Peugeot na VW be malou...!?? Vsi4ki syvremenni dieseli se pravqt blagodarenie na razrabotki na Bosch i drugi podobni kompanii! Ako pi6e6 pi6i po temata ama kato te slu6am kolko si ograni4en i po neq ni6to nemoje6 da kaje6, ***!!!
  • #42
    NANI ( преди 16 години )
    Do Anonimen: S cqloto si uvajenie priqteliu,no Audi s1shto izpolzvaha dizeli tip pompa-diuza-s16to kato pri Volkswagen,no malko po-moshtni,a kolkoto do tova,4e Audi p1rvi izpolzvaha piezoinjektori tova nikoi ne ti go spori.Az s1m fen na germanskite mashini i karam Audi:)V1preki,4e bqha s pompa -diuza tehnite motori sa v1rha prosto nqma drug dizel,koito da d1rpa taka brutalno,a sega kato slojiha common-rail napravo shte cepqt mraka:)
  • #41
    Анонимен ( преди 16 години )
    до тъпите фенове на Пежо- Защо Пежо Слагат Абривиатурата HDI? Защото ползват технологията на Фолксваген TDI но нямат право да слагат същия надпис защото е запазена марка. TDI от 1988год са няй-добрите дизели и всички в момента правят поне от 20 години тоя двигател. А сега всички копират пиезоинжекторния двигател ,който за първи път бе направен от Ауди m,ep 2004г., година по-къдно БМВ не изостанаха и го произвеждат както сега и Мерцедес.. Освен това Ауди никога не са слагали дизелов двигател помпа-дюза.. Винаги са с команреал а Фолксваген са с помпа дюза ама като си *** и не си прочел в живота си нито една книжка откъде да научиш.. Като си ровиш из москвича и мечтаеш за Пежо си купи .. Поне струва 10 пъти по евтина от Ауди ,БМВ или Мерцедес *** е че не се замисляш защо е така при положение ,че уж " пежо са най-добрия дизел" ха ха ха *** с москвичи ***.
  • #40
    NANI ( преди 16 години )
    Q PSA se poqvi:)Ti s16to da ne si bil piqn brato?Zashtoto pi4ovete po-nadolu sporqt ,koi dizeli sa po-dobri i az si kazah piqnskoto mnenie:)))))))))))))A ina4e az ne sam vijdal(moje i da ima) 2.7 TDI,samo 2.0,2.5 i 3.0 TDI e ima i zverove-4.0 i 6.0 TDI,ama maaaani gi te ne sa hubavi:)))))))))))))Da we vie tova 607,go izkarahte ebati mashinata-nema ravna:))))))))))smehhhhh
  • #39
    PSA ( преди 16 години )
    Nani li4i si 4e si piqn brato..;))!! Samo da ti kaja 4e 2.7 TDI e 190 konq ;),a HDI-to....???!! Horata ti kazvat 4e ot poslednite godini (1-2) VW group vzeha da pravqt i ka4estveni dvigateli ti pak mi govori6 za mo6nosti ot tozi period!!... Mislq 4e mnogo se otkloni temata...tuka se spori koq nemska veli4ina e po-dobra, AUDI ili BMW :))!! Li4no za men kato tehnologii BMW sa po napred, no otkym dizain i voziq Audi biqt :PP...
  • #38
    NANI ( преди 16 години )
    Chove4e ne se opitvai da sporish s tezi zabludeni fenove na frenskite koli,(az s1m opitval ne stava)to e o4evidno koi pravi po dobri dizeli -mnogo qsno,4e nemskite dizeli sa sto p1ti po-dobri,ka4ete se v edna frenska i edna nemska nova kola s dizelov motor i shte vidite kakva e razlikata v1v uskorenie,v1rtqsht moment i t.n.-Kolkoto do "edi koi si" BMW I AUDI imat dizelov motor 2.0 -nad 200konq,kade otivash ti moje bi s 2.7 HDI-208 konq??Shte kajete- da ama frenskite sa po-ikonomi4niiiiii ,mi kato nemate pari zemete si gi,az iskam da dam pove4e pari,no da znam ,4e kato nast1pq gazta kolata mi nqma da se 4udi 2 minuti dokato nabere.Frenskite dizeli sa tolkova umreli,po otno6enie na kubici -mo6tnost,4e ne mi se komentira.A we karaite si Pejata i Rendetata na men mi daite "skapana" germanska kolica:))))))))))))) Izvinete me ,ako zasegnah nqkoi,ama sam piqn:))))))))))))))
  • #37
    edi koi si ( преди 16 години )
    Anonimen, neznam administratorite kak ne sa ti iztrili syob6tenieto, 6toto osveno obidi si napisal i stra6no mnogo gluposti!! Pyrvo diesel 2.7Hdi 208 konq go ima ot 2004 godina, ama kakto i da e! To gledam 4oveka ti go e napisal...no tyi kato ti pove4e 4ete6 i nqma6 doseg do tezi avtomobili...prosteno ti e!!! Samo da te pitam kato Peugeot sa tolkova izostanali v diesel-ite za6to sa pyrvite koito pravqt dizelov Hybrid...VW sa nai golemiqt EVROPEISKI proizvoditel po prodajvi no ne i otkym ka4estvo na dieselovite si dvigateli pone dopredi 2 godini (otkogato zapo4na ekspanziqta na AUDI i SHELL V-POWER DIESEL :)))...no i sega polovinata im dieseli sa s mnogo defekti (predimno tezi izpolzvani v Skoda, VW, Seat...)
  • #36
    HDI ( преди 16 години )
    Abe Anonimen ti lud li si ili kakvo....!!!Audi do predi nqkolko godini ispolzvaha tehnologiqta diuza pompa koqto e meko kazano..."skapana"!!! Pyrviqt turbo diesel e na FIAT ;)!! Minalata godina Peugeot iskara unikalen diesel za Le Man, no tyi kato nqmaha opit ot dosta vreme ne bqha u4astvali na takyv forum ne uspqha da biqt tova prehvaleno R10, no ako vidi6 pyrvite systezaniq tazi godina ...ot 3 systezaniq 3 pobedi na Peugeot 908 FAP..Peugeot pyrvi razrabotvat filtyra za tvyrdi 4astici! 607 ne se sravnqva s 7ma seriq A8 i S-klasse be selooo!!A diesel 2.7 Hdi e priznat za nai dobyr v tazi kubatura...a za6to ne 2.7 Tdi??!!! Audi bqha tolkova zle v diesel-ovata tehnologiq 4e blagodarenie na dosta usiliq i super uspe6nata si marketing strategiq s Le Mann uspqha da si vdignat renometo!!!V momenta zaedno s cooperiraneto s FORD(poneje Ford imat nujda ot moderna diesel-ova tehnologiq koqto da vnedrqt daje v JAGUAR)...Peugeot i Ford se prevyrnaha v NO 1 proizvoditeli na dieselovi dvigateli po ka4estvo i koli4stvo....Audi (VW) pravqt v momenta I dobri dieseli no te sa otpredi 1,2 godini !!! ZA dieselovi dvigateli nqma po dobri ot Italiqnskite, Frenskite i nqkoi Qponski diesel-i...tova e dokazano ne samo ot "Markovi" spisaniq a ot milioni potrebiteli!!!! Samo za primer 6te ti dam 4e ako sravni6 PASSAT 2.0 TDI, koito e edin ot avtomobilite s nai mnogo povredi v dvigatelq...koeto naprimer ne se slu4va v Mondeo 2.0 TDCI ili 407 2.0 HDI!!!
  • #35
    Анонимен ( преди 16 години )
    ха ха селооо вземи и чети нещо вместо да разчиташ на смешното си мнение.. След като Ауди спечелиха Лю Ман с дизеловата си кола ,Пежо тази година ще се пусне след дълги години неучастие и то с дизелова машина взаимствана от AudiR10 и то точно защото са се надъхали от него поне те признават пред медиите това.. Виж на теб ако тайно са ти казали друго .. ха ха ха.. Пежо първи развиват дизеловите двигатели-ФАКТ и със сигурност Дизела на Пежо си носеше славата допреди преди 20 години.. Но сега реалноста е съвсем друга . Защото преди 20 години когато Фолксваген Изкара TDI( абревиатурата е запазена марка само за техните коли), Пежо спряха да развиват дизела и почти ги движеше само инерцията а в Момента пежо ,едва сега почна отново да инвестира в дизела но тъй като са много изостанали наваксват с Технология на най-добпия дизел спечелил Лю Ман.. Ти не си ли се смял като видиш Пежо 607 с дизелов двигател 122к.с.!!! Това бе най-мощния дизел на Пежо допреди 2 години!!! Извинявай ама на А 8, 7-*** серия и S-класата почват с най-малки дизели от над 200к.с. а най-големите им дизели отиват над-300 к.с. а сега Ауди вкарват и 500к.с. ти сляп ли си? Или и да виждаш не вярваш!! Чети и не се излагай ,че ставаш много смешен ,като се направиш на компетентен а си мега селянин ,който сигурно само москвич е карал..
  • #34
    edi koi si ( преди 16 години )
    Ot vsi4ki gluposti (ot koi po typ do tova 4e pejo izpolzvali na audi dizelova tehnologiq :))))) izpisani dotuk edno e sigurno *** BILD sa s dosta subektivno mnenie za nqkoi marki, nezavisimo otkyde sa jurnalistite ;))
fallback
Последни