fallback

Audi отговаря на предизвикателството на BMW

В Инголщад са решени да отговорят на предизвикателството на BMW, които спечелиха повечето награди от конкурса „Двигател на годината”.

Баварската фирма пожъна главният си успех с би-турбо бензиновият двигател с шест цилиндъра и обем 3.0 литра. Сега от Audi отговарят с нов шестцилиндров бензинов компресорен двигател с обем 3.0 литра. Двигателят ще бъде с компресор Eaton и интеркулер тип въздух-въздух. Както списание Autocar пише, бъдещият двигател на Audi ще бъде обозначен като 3.0 TFSI, макар буквата “T” обикновено да означава “turbo”, каквото в случая няма да има. Двигателят с директно впръскване на горивото ще има максимална мощност 286 к.с. при 4850 об/мин. Според източници от Audi, новият 3.0 TFSI V6 ще има своята премиера при бъдещия S4. През следващата година ще видим този двигател и при А6 след неговия фейслифт, а се очаква с новия агрегат да има варианти и на Q7 и A8.
Тагове:
fallback
  • #53
    PSA ( преди 16 години )
    Mislq tova da e to4ka na spora, za6toto vijdam kolko si prost i ograni4en i nqma smisyl!!!Samo sega iskam da ti izbroq glupostite i meko kazano neto4nostite, da ti se smeqt i v germaniq:)))! Ferrari bili na zaguba- gre6ka, dopredi 4,5 godini FERRARI-Maserati group bqha edinstvenite na pe4alba ot FIAT GROUP, nai ve4e blagodarenie na Ferrari za6toto Maserati sa na zaguba- s dve dumi govori6 gluposti!!! HDI tehnologiqta kopirala TDI- gluposti!!! Audi i Peugeot imali ob6ti razrabotki kydeto Peugeot kopiralo AUDI- gluposti!!!Tova 4e spored nqkoi journalist 308 RCZ prili4alo na TT ne ozna4ava ni6to...tezi 2 koli sa totalno razli4ni. 308 RCZ e na platforma na 308 i C4, dokato TT e kolata s nai-mnogo katastrofi i mai nai-mnogo smyrtni slu4ai, pone s tova e izvestna- pak govori6 bez da si zapoznat!!! PSA imat ob6ti proekti s RENAULT, BMW, Mitsubishi, Ford, FIAT, TOYOTA...tova e OFICIALNATA ti informaciq. C6 nqmali prodajbi- otnovo si v gre6ka i ne si zapoznat. Citroen koga i kyde sa publikuvali zagubi be ***. CITROEN i PEUGEOT pootdelno i kato edna grupa sa samo na pe4alba i poka4vane na prodajbite. Izkliu4enie pravi po prednata godina kogato otkym prodajbi bqha s 1% po malko ili ne6to takova!Audi ne slagali TDI dvigateli tip diuza pompa- pak govori6 gluposti!!!Da ne govorq za mneniqta ti otnosno drugi koli v test drive sekciqta kydeto e pylno s tvoite gluposti i izmislici!! NEmoga da razbera ti tezi raboti synuva6 li gi i kak si gi izmislq6 !!!??? Spri6 da pi6e6 ne6ta , koito ne sa verni 6toto osven 4e si prost stava6 i sme6en!!!
  • #52
    Анонимен ( преди 16 години )
    Уфф проста главо научи се пишеш на Български ,че нищо не ти се разбира.. Аз ли трябва да се ровя да ти доказвам? Казах ти кои предавания и къде да ги гледаш а ти пак тъпотии ръсиш.. Но все пак ето ти линк гледай и чети:http://***.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/209716/peugeot_308_rc_z.htmlВ разработката на двигателя пък го правят БМВ!! Това е Пежо !! А за най-великата марка май пак се обърка нещо !! Ако искаш и там да ти дам линк? Ферари смотаняко некомпетентен фалираха преди десетина години и за да не изчезне пословичната Италянска марка, ФИАТ ги купи и ги крепи но те са постоянно всяка година на загуба и не се знае дали няма да ги поеме държавата.. А Фолксваген на ,които се присмиваш със Шкодата си направи Най-луксозното Пежо за смях.. Освен това под шапката на Фолксваген са Ауди,Порше,Ламборджини ,Бугати,Бентли,Шкода ,Сеат и сигурно съм пропуснал някоя марка.. Всички тези марки са с нива отгоре над Пежо *** прости.. Ти си бил голям *** бе.. В България не е продаден нито един Автомобил С6 Това е много глупава кола и Ситроен публикуваха невероятни загуби на пари ,защото са били ивестирали милиони ,за прототипа и технология и в момента ще се опитат да покрият загубите като внедрят технологията в по-евтиния си клас.. Ама кой да четее.. Все спориш и чакаш като малко ромче да ти се смила информацията на Готво.. ***.. Карай си москвича а като ме Видиш са Аудито как прелитам край теб със скорост ,която нито един модел на Пежо или Ситроен не може да вдигне.. Ама то просто момчето ама искало и то нещо да каже.. Ама само се излага с безмозъчието си и липсата на обикновенни познания за коли.. Аре простакел толкова от мен..
  • #51
    PSA ( преди 16 години )
    Pyrvo anonimen, 6te nari4a6 "smotanqko" ba6ta si, koito ti e kazal 4e nemskoto e nai dobro, 6toto vidql kak hitlerovite voiski stoqt na dunava i toi gorkiqt ahnal pred nemskata ma6ina!!!Nemskite koli nikoga ne sa bili nai dobri ( s izkliu4enie na Mercedes v edin period), nito nqkoga 6te bydqt...Nai-velikata marka e bila i 6te si ostane Ferrari, no ti vinagi moje da izkara6 nqkoe Audi po dobro!! Samo selqni kato teb, koito navremeto ot "zdraviqt Gouf" se vyzhi6tavali nemogat go proumeqt.Samo mi citira6 nqkvi predavaniq, spisaniq, ama mai ne osyznava6 4e predavaniqta i klasaciite za ka4estvo ne slagat nemskite sred pyrvite 20 be kretenoid. Az ne im se doverqvam ama qvno ti samo tova gleda6. Kyde oficialno si vidql 4e AUDI i PEUGEOT imat ob6ti razrabotki?????Nqma takova ne6to, kreten4e malkoooo!!! Ako sydi6 po cenata, moga da ti pokaja CItroen DS koito struva nqkolko miliona, az za takava kola ot (Mercedes, BMW ili Audi) ne sym vidql a ti?? A ako ima6 predvid pod "absoliuten dizain" tova 4e ne sa si promenili dizaina ot 50 godini, ami da ima ne6to takova. Minalata godina C6 ima blizo 100 000 prodajbi koeto ne e zle kato se ima predvid milionite podkupni spisaniq i negativna kampaniq glavno ot nemskite dryvnici koito ne ponasqt konkurenciq. Vie s NANI samo gluposti pi6ete i pliute avtomobilni proizvoditeli koito ostavat etalon v avtomobilnata industria. Da ne se okaje 4e s NANI ste edin i sy6t 4ovek a??? I samo da te pitam ne6to za6to spored nqkoe ot izdaniqta pak slagaha Skoda kato nai-ka4estvenite avtomobili ot VW group, nima sa po ka4estveni- ot VW, AUDI ???? Samo 6te ti dam edin primer s unikalnata sistema za samoparkirane na VW GROUP koqto reklamiraha naskoro kato naistina "unikalna", samo 4e prostacite ot LEXUS, koito sa MNOGO, zabeliji dumata MNOGO po nazad go slagat predi 2 godini seriino za nqkoi modeli!! Da ne govorim za Hybrid-ni tehnologi i t.n.Pak spored predavaniq i spisaniq, 6to za nai- ka4estveni avtomobili slagat Honda i MAZDA???Nali mnogo predavaniq gleda6, da e... selqnin prost???
  • #50
    Анонимен ( преди 16 години )
    PSA ха ха ха ти не си *** ти си мега ***!! Пежо офицялно дори не крият ,че работят с Ауди и по-дизайн и по двигатели.. Пежо вади сериен най-мощен дизел 208 к.с. Ауди вади 500к.с. А новото спортно пежо е 100% изкопирано Ауди ТТ .. Амо ти освен ,че си *** си и сляп и необразован.. Как можеш да говориш за Пежо и Ситроен?? Как може да даваш пример за ценители като тези марки след 5-тата година стават на ценни под 15000лв. и то говоря за 607 къв ценител ще е тоя дето кара супер евтина кола??? Второ смотаняко Пежо поднови двигатели и купе на 607 от 2005 година а тая 1999г. си я заври в тъпата глава. А С6 е най-големия *** който Ситроен са направили и не са продали и 100 бройки от модела.. Кви Инфинитита говориш пусни си Дискавъри и гледай предаванията на Майк Морийн ,там Представителите на Инфинити(Луксозния клас на Нисан) и предсавителите на Лексъс(Луксозния клас на Тойота) признаха ,че са МНОГО, обърни внимание на думата МНОГО по-назад от Германските марки БМВ,Ауди и Мерцедес ,защото те отдавна са открили тайната на абсолютния дизайн, комфорт и двигатели! Сами признават ,че не могат да се борят с тях само нашия балък не е разбрал още.. Проста главо ,напиши пак някоя тъпотия да се смеем ,че тука ще се пукнем от смях от тъпотиите ти ,явно се имаш за много компетентен ха ха ха..
  • #49
    NANI ( преди 16 години )
    PSA,brato,sl1nce razbira4 t1k1v kade si weeee,lipsvashe mi :)))))))))))))Ot teq marki deto gi izbroi-Infiniti,Maserati,Jaguar i nz si o6te koi ,samo Qguara moje da se hvane na germanskite i to po konfort,ina4e po tehni4eski harakteristiki shte go pratqt po dqvolite!Prosto drugite nqmat takava bogata gama ot motori i ne mogat da izcedqt te kone ot daden motor,kakto germanskite.Sqqq,4e imash Peugeot -karai si go,znam 4e mnogo gi obi4a6,ama samo edin dizain imat we brato,za kva voziq balnuvash?C6 ,C5 ,607 ,OTV1TRE KA4ESTVOTO NA MATERIALITE VSE EDNO SAM GI PRAVIL PO TRUD I TEHNIKA:))) a toq C5 deto e noviq,dobre,4e 4ovek na Audi otide pri tqh da raboti,ta da im pokaje kaka trqbva da izglejda edna kola,vednaga se useti,4e e pipal germanec-kazaha go navsqk1de-spisaniq TV predavaniq i t.n. I pak ne moja da dostigne ka4estvoto na Audi A4,samo bil vozel malko po-nejno:)da ama Audito e napraveno umi6leno da vozi po-tv1rdo zaradi sportnite si ambicii,a ne 6toto ne mogat! Nali skoro se 4aka S4,a po-k1sno i RS4:)kade otivash ti moje bi s edin C5 sre6tu edno RS4:)))))) nqma i na poluvinata kone na audito:)
  • #48
    PSA ( преди 16 години )
    Anonimen ti si bil golqm kon s kapaci be! Govorite za diesel i sled malko 6to Peugeot ne prodavali v 6tatite (daje im bilo zabraneno :)))) V 6tatite ne karat diesel ili pone v mnogo po niska stepen , ako ne ti e izvestno. 6to srqvnava6 607 ot 1999 model be seloo, vypreki 4e po komfort i voziq Skodata nqma ni6to ob6to, A 6to naprimer ne go sravni6 s C6...!!C6 bie po vsi4ki paragrafi kato komfort, ka4estvo na materialite i vsi4kooo.. Frenskite i Italianskite koli sa napraveni za ceniteli, koito za tqh komforta, bezopasnosta i sobstvenata identi4nost sa osnovni, kakvato identi4nost i dizain, rybatite nemski koli nikoga nqma da imat!! Tvoita 6vabska tikva ne moje da proumee 4e topmodelite na BMW, Mercedes, i Audi ne moje da se sravnqvat s Frenskite koli za6toto sa "Skypi" marki a Peugeot,Citroen i t.n sa v drug cenovi klas...no vypreki tova po syotno6enie cena ka4estvo sa po dobri, i samo 4ovek koito ne e karal tezi koli pi6e takiva gluposti kato teb. Edno Peugeot na cena 60 000 e dostaa po dobro ot BMW na cena 60 000, a BMW-to za da mine Peugeot-o po harakteristiki/bezopasnost, dvigatel, i vsqkvi opcii/ trqbva da mu dade6 o6te 20 000 otgore. A otnosno modelite v A,B,C segmenta mislq 4e frenskite i italianskite sa sred nai-dobrite. Naprimer Peugeot 207 e nai prodavaniqt avtomobil minalata godina, za6to ne e VW POLO da re4em????? A kato iska6 da sravnqvq6 top modelite na BMW, Audi gi sravni s Masserati, Lexus, Infinity, Jaguar ...ama togava se symnqvam 4e tvoite nemski liubimci 6te izlqzat po dobrite....daje sym ubeden 4e nqma ;))!
  • #47
    Анонимен ( преди 16 години )
    Еди кой си.. Ти явно не възприемаш братле, ти си уникален тип аз ти казвам ,че Пежо 607 няма показател по-който да бие Шкодата той тръгнал пак глупости да пише.. Аз ти казвам ,че на тая марка и е забранено да продава коли в САЩот 25 години .. Ти пак ми я хвалиш !!! Значи Американеца се Кефи на Немските коли и ги признава за най-добрите а Пежото не ще да го вижда на територията си!! В цял свят кралете на колите са Ауди, ВМW и Мерцедес а ти ми говориш за Пежо!! В час ли си въобще ? Цял свят признава тези три марки а ти май си единствения *** в целия свят!! Говориш само глупости!! Пежо първо да бият Шкодата пък тогава да си мислят за по-големи марки.. Видиш ли Рено ,Ситроен,Пежо бягай и не поглеждай назад това са най-убитите марки.. А за дизела на Ауди прочети тук:http://news.automedia.bg/read/3436.html
  • #46
    NANI ( преди 16 години )
    Edi koi si.Peugeot pobediha v 3 s1stezaniq,no tezi s1stezaniq ne sa 24 chasovi!Na 15 i 16 Iuni sa "24 hours on Le Mans"!Drugo si e da nast1pvash gazta 24 4asa,siguren sam,4e Pijovcite shte po4nat da g1rmqt sled 7-8 4asa,kakto stana minalata godina i Auditata gi zatvoriha s 4 obikolki:)))))))))Togava ,ako pobedqt mojesh da se kefish na tazi parodiq na kola-Peugeot:))Ai i ne se obijdai,4e ne haresvam Peugeot-te prosto sa 3-4 godini zad germanskite konkurenti
  • #45
    edi koi si ( преди 16 години )
    Ti si bil dosta elementaren be mom4e!!!4ete6 li ponqkoga kakvo pi6e6- Gluposti samo!!??Do oniq den sigurno si karal taralqsnik na 10 godini i sega si misli6 4e kara6 nai velikata kola na sveta!Na koi e pyrviqt turbo diesel vyob6te- Peugeot, na koi e pyrviqt turbo diesel s direktno vpryskvane-Fiat,na koi e pyrviqt common rail- Alfa 156 prez 1995 ili 96 godina...proveri si kolkoto i neveroqtno da ti zvu4i e FAKT.A i sigurno neznae6 ama i pyrviqt Bi-turbo 4 cilindrov dvigatel pak e na Peugeot. Audi pravqt pyrviqt turbo diesel s elektrono regulirane na podavaneto na gorivo..mai po proekt na Bosch. Vsi4ki tezi marki sa ostavili svoeto ime v razvitieto na dieselovata tehnologiq, i da kaje6 4e Audi i TDI sa nai dobri 6toto si 4el edi kvo si i kara6 Audi e nai-malkoto sme6no. Peugeot (zaedno s Fiat) imat edni ot nai-ka4estvenite diesel-i (ako ne i nai ka4estvenite) do 2.5- 2.7 litra. Za6toto ako si misli6 4e NE e slojno da se napravi ka4estven diesel 1.3 ili 1.4 jestoko se lyje6, ama ti sigurno ot tezi ne6ta ne razbira6 ???.Primer urodliviqt TDI 1.4 na liubimcite ti ot VW GROUP. A 2.7 Hdi e dokazan dvigatel koito se slaga daje na Jaguar ili i taq marka e sme6na??? I ne 4e PSA nemogat da pravqt "golemi" dieselovi dvigateli prosto ne im trqbvat,za6toto nqmaha dosega( nai veroqtno na novoto 608 moje da se poqvi) ka4estvena 4X4 sistema koqto da kontrolira golqmata i mo6tnost i vyrtq6t moment (Quattro-edin ot kozovete na AUDI ;) )Primer 6te ti dam s 5.5 Hdi koeto bie po otsvqskyde po harakteristiki Audi R10 TDI a i ne samo po harakteristiki( ot 3 systezaniq 3 pobedi na Peugeot 908 HDI FAP sre6ti Audi-to)Taka 4e radvai se na AUDI-to si no ne si misli 4e Diselovata tehnologiq zapo4va i svyr6va s tqh! Nadqvam se slagam to4ka na spora 6toto temata e syvsem druga!!!
  • #44
    Анонимен ( преди 16 години )
    Еди кой си!! Глупаво момче си , толкова си *** ,че чак прозираш.. Питахте защо само и единствено в света Абревиатурата Турбо Дизел Интерколер TDI е на Фолксваген и Ауди? А ти *** си блещиш едно и също.. Второ ако бе чел по-внимателно щеше да разбереш ,че карам Ауди А6 3TDI Quattro Типтроник.. А не Москвич но ти си толкова *** ,че не можеш да уловиш сарказма.. Трето Обясних ти ,че Пежо преди 20 години са имали дизели но сега са леш и едва от 3-4 години почнаха да ги развиват на ново и за да избегнат изоставането ползват технология от други компании като Ауди и не само от тях.. В което няма нищо лошо това го правят всички марки ,вероятно и Фолксваген и Ауди са взаимствали навремето от Пежо ,това е пазар и можеш да копираш всичко само не можеш да му дадеш същото име защото вече е патентовано.. Както има Аспирин Байерн има и Ацетизал ,едно и също нещо но с различно име.. По доло даваш пример с двигател на Пежо 204к.с. Но за разлика от теб аз съм чел характеристиките на колата и този двигател въпреки конете написани от Пежо е толкова тромав ,че Ауди А6 със споменатия по-доло от теб мотор 2.7TDI 180к.с. минава като спряло Пежо 607 204к.с. Така ,че или Двигателя им не е точно 204 к.с. или Е някакво странно изпълнение с голям харч и много коне а нищо не върви.. Давам ти линк на който има всички характеристики на всички коли и там ще видиш къде са Ауди,БМВ и Мерцедес в дизела и бензина и къде в далечината и пушилката отзад е Пежото.. И последен факт ти давам ако не вярваш *** в първия магазин на Пежо и попитай.. Та факта е следния Американците умират За Ауди ,БМВ и Мерцедес тия корли са символ на презтиж и социален статус.. Но от 25 години в САЩ е забранена продажбата на Пежо и там няма нито един магазин на Френската марка за американеца по-слаби коли от Френските няма!! Само ти село още не си го проумял! А относно дизела на Първата Алфа TDI ха ха ха ако ми намериш Алфа 156 дизел преди 1995год ти ще станеш милиардер защото Алфа 156 не са произвели дизелов мотор преди 1995год. Тъпо момчее Първото TDI e на Фолксваген ако някой ,че чертал двигатели и прототипи окей но Абревиатурата TDI има право да носят само Фолксваген и Ауди! Това са фактите а ти се навирай в москвича си и се мисли ,че караш утрепанота Пежо.. А и последен факт отиди в който и да е магазин на Шкода и ще ти покажат тест-драйв между Пежо607 и Шкода Суперб щото са разлепили на всякъде този тест където шкодата няма показател в който да не Бие Пежото.. *** ако искаш и Пежо питай и там знаят за този тест .. Това е най-смешната марка а ето ти и линк в който да провериш данните на всички марки и ги сравни с Пежо .http://***.digitaltuning.bg/products.php
fallback
Последни