+ достъпно цена, добро поведение на пътя, добра видимост от купето, дори при затворен таван, добра защита при преобръщане, добри мотори.- силен шум в купето, много малък багажник, неудобни седалки.
История на модела:09/00 Представяне на модела. Оригинален електро-хидравличен, сгъваем твърд покрив. Два бензинови двигателя: 1,6-литров със 109 конски сили и 2,0-литров със 136к.с.10/01 Бордкомпютър серийно.02/02 Термометър за външната температура серийно.02/05 Нов 2,0-литров, дизелов HDi двигател с филтър за твърди частици и 110 коня.01/07 Спиране от производство на модела.
С 206 CC, Peugeot се затвърди като добър производител на кабриолети. Малкият автомобил реализира чудесни печалби като нов, а интересът към него не стихва и като кола втора употреба. Той стана хит благодарение на електро-хидравличния си покрив, който по това време се предлагаше само на скъпи луксозни кабриолети ка то Mercedes Benz SLK. Точно затова, много от хората предпочитат да си купят подобен автомобил, но на половин цена.Първите 206 CC не са перфектни. При някои от тях, механизма на покрива често отказва, а в купето се получават сериозни завихряния от вятъра при свален таван. Позицията на шофьора е удобна за хора с нисък и среден ръст, но по-високите намират видимостта за ограничена.
Оборудването на 206 CC е богато. Сравнително силните му двигатели си подхождат добре с твърдичкото и директно окачване. Автомобилът е перфектен за целогодишна употреба, въпреки че е кабрио. Той обаче не би бил добър за повече от двама човека, заради сравнително малкото място в купето, както и прекалено тесния багажник.
Най-често срещани повреди: Каросерия: проблеми с механизма на сгъваемия покрив. Някои от тях са отстранени от сервизна акция през 2002 година.Мотори: дефектни горивни помпи (2000 и 2001 година).Електрика: дефекти при имобилайзерите (2001 год.), дефектни запалителни свещи и управляващ компютър, често изгарящи бушони (2001 и 2002 година).Ако имате опит с Peugeot 206 CC, коментирайте публикацията!