fallback

Peugeot 206 CC / Пежо 206 купе-кабриолет

+ достъпно цена, добро поведение на пътя, добра видимост от купето, дори при затворен таван, добра защита при преобръщане, добри мотори.- силен шум в купето, много малък багажник, неудобни седалки.

История на модела:09/00 Представяне на модела. Оригинален електро-хидравличен, сгъваем твърд покрив. Два бензинови двигателя: 1,6-литров със 109 конски сили и 2,0-литров със 136к.с.10/01 Бордкомпютър серийно.02/02 Термометър за външната температура серийно.02/05 Нов 2,0-литров, дизелов HDi двигател с филтър за твърди частици и 110 коня.01/07 Спиране от производство на модела.С 206 CC, Peugeot се затвърди като добър производител на кабриолети. Малкият автомобил реализира чудесни печалби като нов, а интересът към него не стихва и като кола втора употреба. Той стана хит благодарение на електро-хидравличния си покрив, който по това време се предлагаше само на скъпи луксозни кабриолети ка то Mercedes Benz SLK. Точно затова, много от хората предпочитат да си купят подобен автомобил, но на половин цена.Първите 206 CC не са перфектни. При някои от тях, механизма на покрива често отказва, а в купето се получават сериозни завихряния от вятъра при свален таван. Позицията на шофьора е удобна за хора с нисък и среден ръст, но по-високите намират видимостта за ограничена.Оборудването на 206 CC е богато. Сравнително силните му двигатели си подхождат добре с твърдичкото и директно окачване. Автомобилът е перфектен за целогодишна употреба, въпреки че е кабрио. Той обаче не би бил добър за повече от двама човека, заради сравнително малкото място в купето, както и прекалено тесния багажник.Най-често срещани повреди: Каросерия: проблеми с механизма на сгъваемия покрив. Някои от тях са отстранени от сервизна акция през 2002 година.Мотори: дефектни горивни помпи (2000 и 2001 година).Електрика: дефекти при имобилайзерите (2001 год.), дефектни запалителни свещи и управляващ компютър, често изгарящи бушони (2001 и 2002 година).Ако имате опит с Peugeot 206 CC, коментирайте публикацията!
Тагове:
fallback
  • #22
    NQKOI ( преди 15 години )
    Имам такова от 3.5 години и не мога да се оплача .За това време смених само едни носачи и ремъци , като за носачите причината е гладките Софийски улици.А на тези дето им тече тавана да гледат да не е удряно като си го купуват .А иначе е с всички екстри.и е много стабилна кола
  • #21
    Красимир ( преди 15 години )
    ПЕЖОТО Е ЗАБРАНЕНО ЗА ПРОДАЖБА И В ПЛОВДИВ!
  • #20
    Анонимен ( преди 15 години )
    koito go prodava da kaje cena
  • #19
    Анонимен ( преди 15 години )
    mn qka kola e tva
  • #18
    Анонимен ( преди 15 години )
    hahahha niakoi s pegout mai se e zasegnal....hahhaah estestveno 4e tazi kola e palen NUJNIK neseriozen avtomobil...a tova kolko prodajbi ima nishto nezna4i....*** kolkoto iskash s malko pri i nerazbirashti za da kupuvat
  • #17
    paa4a@abv.bg ( преди 15 години )
    az prodavam koto go interesuva da pi6e po e-mail
  • #16
    ShoxXx ( преди 16 години )
    Който го е писал това явно има доста малко познания за модела. Честно, пълни глупости!Направо ме е яд като го чета. 3 206-*** съм имал...нищо общо със статията.
  • #15
    kerkeneza ( преди 16 години )
    Anonimniq koito se izkaza za frenskite koli qvno q nqkav tup *** s golf 3 muning. Smeshen gyz
  • #14
    sveteca ( преди 16 години )
    абе ***,само немците ли правят добри коли,да не жзимаме само характеристикитепо продажбите на тези автомобили.ПЕЖО-то е мн як автомобил имах 405 mi16 сега съм на 406 ида допълня че няма никакви ядове с колата
  • #13
    Wartburg ( преди 16 години )
    може би в някоя автокъща :) а ако искаш чисто нов...в някое представителство на Пежо
fallback
Последни