IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel Frontera / Опел Фронтера

+ прилично качество на изработка, балансирано окачване, мощни, но икономични мотори.- сравнително малко пространство в купето, спорни качества извън пътя за дългата база.

Opel Frontera / Опел Фронтера


История на модела:

02/92 Представяне на модела. Купе с три и пет врати. Двигатели: бензинови: 2,4-литров със 125 конски сили, 2,0-литров със 115 коня и 2,3-литров турбо-дизел със 100 к.с.

01/95 Заднато окачване вече е с конусовидни пружини.

09/98 Фейслифт на модела. Нови мотори: бензинов 3,2-литров V6 с 205 конски сили (само за „дълга база“ с 5 врати) и 2,2-литров турбо-дизел с директно спръскване на горивото и 115 коня.

02/99 Модификации Sport RS и Limited серийно с ABS.

09/02 Турбо-дизеловият 2,2 DTI е осъвременен и е вече 120 конски сили.

07/03 Моделът е спрян от производство.



Opel Frontera 2,3 TD, дълга база, преди фейслифта.

Opel Frontera – бестселърът на компанията крие под обвивката си механика от Isuzu. Двата различни варианта на каросерията отговарят на различните очаквания. Дългата база, с 5 врати предлага доста пространство, както и възможност за теглене на ремарке до 2800 килограма. Късата база, с три врати и твърд (разглобяем) или мек (сгъваем) покрив, предлага преди всичко добро поведение на пътя.



Opel Frontera, дълга база, след фейслифта от 1998 година.

Важен момент от живота на Frontera е появата на новия 2,2-литров TDI двигател, през 1998 година. Той предлага умерен разход и добра тяга, въпреки че е малко муден при потегляне. 2,0-литровия бензинов двигател е много подходящ за късата база на Frontera.

До 1997 година, въздушните възглавници във Frontera се вграждат като „екстра“. Не твърде позитивно за Opel, говори и фактът, че до 2001 година ABS системата не се вгражда серийно в базовите модели на джипа.



Opel Frontera Sport (къса база) с твърд разглобяем покрив, произведена след 1998 година.

По старите екземпляри на модела ръждясват доста сериозно, както повечето Опели от този период. След 1999 година, този проблем е решен напълно.


Най-често срещани повреди:

Електрика: проблеми с бензиновата помпа, някои релета и кабелни връзки.

Мотори: безброй случаи на повредени двигатели, предизвикани от скъсани ремъци, поради неспазване на сервизните интервали, дефектни гарнитури на главата при 2,3 TD, чести дефекти във водната помпа, както и запушване на маркучите към радиатора, водещо до прегряване на двигателя.

Задвижване: дефекти при помпата на серво управлението на волана (до 1998 година).

Ако имате опит с Opel Frontera, коментирайте публикацията!
0 от 500
  • #14
    3 rate up comment 0 rate down comment
    ФРОНТОВАК ( преди 9 години )
    Дългата ми база 2.4 бензин,с газов инжекцион от четири години,произведена 93-та, навъртя 500.000 ( чете се: половин милион...) км. Иначе си пишете, пишете си...
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    aglenskia ( преди 12 години )
    do kolegata s 2.3dizel 4e smenil remaci da znae 4e tozi motor e s veriga inak az sum s 2.0 benzin nikakvi griji za 25 hiliadi km
  • #12
    9 rate up comment 1 rate down comment
    руснака ( преди 12 години )
    Карам 2,4 А- вече 7 години! !100.000км! Никакви сериозни проблеми. Купих я от една сладурана в Неапол Италия за 1500 евро! не беше слизала от асвалта...Имаше книжни етикети отдолу по карданите и диференциалите...Добре сглобенм авто, грижовно каран... и при мен също е на почит, грижа и уважение!смешно ми е да чета по форумите как се оплюва Фронтерата... ми то като ги купуват убити от ..каране..какво чакаш...да литне! Пджерото като го убиеш...ще литне ли....нама! Колата е техника - иска грижи!ЧНГ
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    gogo ( преди 13 години )
    2,2-литров турбо-дизел с директно спръскване на горивото и 115 коня. Доста срещан проблем с ГНП и по точно с електронния блок за управление.
  • #10
    5 rate up comment 2 rate down comment
    fiiiii ( преди 14 години )
    ili 2.8
  • #9
    6 rate up comment 1 rate down comment
    fiiii ( преди 14 години )
    2.0
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    елбазир ( преди 14 години )
    по добре 2.0 .....
  • #7
    7 rate up comment 0 rate down comment
    loweza ( преди 14 години )
    2.0i :)
  • #6
    17 rate up comment 2 rate down comment
    martin ( преди 15 години )
    iskam da si kupq frontera kasa baza kajete mi koi dvigatel e po hubav 20i benzin ili 25tds kaseta sa po 115ps mnogo 6te vi badq blagodaren za informaciqta
  • #5
    12 rate up comment 0 rate down comment
    николв ( преди 15 години )
    имам ФРОНТЕРА 2,3 тд карам я вече 20000 км и освен ремъците още в началото друго не съм правил монавал съм пре къде ли не няма проблем освен ако не и пречиш всичко друго е дето е писано не е верно няма грешка