IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lancia или по пътя от рали страшилище до „дамски” автомобил

Все по-често за моделите на Lancia се говори като за „baby” автомобили. Това не е само защото най-популярните модели на италианската фирма са малки.

Lancia или по пътя от рали страшилище до „дамски” автомобил

Новата маркетингова стратегия на фирмата позиционира моделите като подходящи за жени, модели, бизнес дами, хора на изкуството, метросексуални мъже и др. 

Няма рекламна кампания на Lancia без тези внушения и те определено дават резултат. Фирмата става все „по-женска”, нейните модели се възприемат като моден атрибут подходящ за новото поколение млади и самостоятелни жени. 

За запознатите с историята на тази марка подобен преход е трудно разбираем. Фирмата създала спортни автомобили родени победители, властвала в рали спорта преди трийсетина години, днес е превърната в нещо като дамски атрибут. 

Всъщност няма лошо. Хубавите жени и хубавите коли си отиват. Новата маркетингова стратегия на Fiat очевидно е решила да насочи Lancia към един интересен пазарен сегмент, за който се счита че има добро бъдеще. Спортният сегмент е оставен за Alfa Romeo и разбира се за Ferrari, които също са в рамките на групата. 

Все пак не са и малко хората, които съжаляват за стария образ на Lancia, колкото и да се радват на хубавите жени, които сега се возят в новите модели на марката. Става така обаче, че новите потребители от 21 век дори не подозират за славното спортно минало на Lancia. 

Сега вървят нови неща, нов стил и мода, които изискват и промяна на имиджа. Ypsilon, Musa или новата Delta вървят в комбинация с хубави жени, няма съмнение в това.
Вижте нашата „Lancia babes” галерия.
0 от 500