IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Фолксваген Лупо/VW/Volkswagen Lupo

+ високо качество на изработката, добър комфорт, високо ниво на пасивна сигурност, сигурно поведение на пътя- липса на предпазни лайсни по каросерията, смешен багажник, голям кръг на обръщане, лоша циркулация на въздуха

Фолксваген Лупо/VW/Volkswagen Lupo
 История на модела
9/98 Представяне на модела. Малък автомобил с три врати и предно предаване. Мотори: 1.0 литров с 50 к.с., 1.4 литров с 75 к.с. и 1.7 SDI дизел с 60 к.с. Два еърбега серийно, страничните - срещу доплащане4/99 Нови мотори: 1.4 16V с 100 к.с. и 1.4 TDI с 757/99 Премиера на Лупо 3L с 1.2 TDI мотор с 61 к.с. (рекламиран като автомобил с разход 3л/100км). Каросерия от олекотени метални сплави и с оптимизирано въздушно съпротивление. Автоматизирана ръчна скоростна кутия със старт-стоп система. Сериен ABS.8/00 Представяне на спортната GTI версия с 125 к.с. Серийни ксенонови фарове.9/00 Нов мотор: бензинов с директно впръскване 1.4 FSI с 105 к.с.5/01 Подобрения във версията GTI, представяне на шестстепенна скоростна кутияМоделът Лупо е повече от малък автомобил за концерна VW, служи като носител на нови технологии. При шофиране на Лупо усещането е за пълноценен автомобил, поради идентичното с това на Поло окачване на колелата. Който пътува с Лупо напълно забравя външната дължина на колата. Качеството на окачването и комфорта може да засрами дори представители на компактния клас, така че дори дългите отсечки с Лупо не са проблем. Единственият аргумент против е малкият обем на резервоара - само 34 литра, а бензиновите мотори не се отказват от една добра глътка Супер. 

Дизеловите мотори от своя страна стоят леко в засада, тъй като са доста скъпи. Въпреки това 1.7 SDI е сравним по темперамент с малките бензинови мотори и предлага доста удоволствие при шофиране, а 1.4 TDI си е направо като таен GTI. Моделът Лупо стана популярен преди всичко с две от версиите си: първият в историята автомобил с разход на гориво 3л/100км, с каросерия от алуминий и магнезий и трицилиндров турбодизелов мотор с директно впръскване TDI. При извънградско каране разходът действително не надхвърля 3л/100км, дори показва стойности под тази граница, което е малко трудно, тъй като пърговото моторче подстрекава по-скоро към яко натискане на газта, отколкото към пестене на гориво. Втората версия е Лупо FSI - първият в историята бензинов мотор с директно впръскване, беден на вредни вещества в отработените газове. Най-малкият Фолксваген е прицелен към младите двойки като потенциално най-подходящите купувачи. Ако пътуващите отпред не бутнат седалките до последния зъб на шините назад, без големи ограничения могат да седнат на задната седалка още двама възрастни. Лупо се води по документи като четириместен автомобил, така че за пети човек при всички случяи няма място. Големите странични джобове отзад могат да бъдат разглеждани като продължение на багажника, който е с размерите на по-голяма жабка. 130 литра обем са прекалено малко дори за автомобил в малкия клас. Естествено цялата облегалка на задната седалка може да бъде свалена. Отгледна точка на сигурността Лупо предлага стандартни два предни еърбега, докато странични такива и ABS са зависими от нивото на оборудване - или серия за по-скъпите версии или опция за по-евтините. По изгодните екземпляри на пазара не разполагат екстри, които се доплащат, тъй като и като нов Лупо се продава доста скъпо. Като цяло автомобилът е икономичен. Тежестта му е голяма и 1.0 литровият базов мотор се затруднява доста. По тази причина по-препоръчителни са 1.4 бензин или 1.4 дизел, който дърпа силно, макар и малко шумно.Най-често срещани повреди Мотор: замръзнали мотори при 1.0 и 1.4 бензин (поставя се допълнителен нагряващ елемент), шумове при 3L TDIЕлектрика: проблеми с вентилатора на радиатора, имобилайзера, запалването, магнитния ключ и електрическите стъклаСкорсти: проблем при 3L TDI със скоростната кутия и хидравличното превключванеКаросерия: трудности със седалките, дефектни ключалки на вратите, тропане и тракане от арматурното табло.    
 
0 от 500