IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Bentley няма да използва дизелови двигатели, засега

В Европа почти 50% от всички продадени нови коли са с дизелов двигател. В Северна Америка и Азия търсенето на дизелови автомобили непрекъснато расте.

Bentley няма да използва дизелови двигатели, засега

Тази нова обстановка принуждава и производители, които преди това никога не са се асоциирали с дизелови двигатели, да започват да преосмислят политиката си. 

Това обаче не важи (поне засега) за Bentley. Макар преди няколко месеца да се чуха спекулации, че и този производител на луксозни автомобили проучва възможността за използване на дизелови агрегати при някои свои модели, сега от фирмата категорично заявиха, че нямат подобни планове за близко бъдеще. 

Директорът по маркетинга в Bentley Ейдриън Холмарк (Adrian Hallmark), заяви наскоро пред холандския AutoTelegraaf, че дизеловите двигатели с висок въртящ момент и ниски обороти биха били подходящи за марката Bentley, но засега категорично може да се каже, че няма достатъчно търсене от клиентите на фирмата, което да си струва инвестициите за нов двигател. 

Най-големият пазар за Bentley са САЩ, където дизелът макар да повишава популярността си, далеч не е така търсен, както в Европа. Наред с това официалните власти в САЩ засега отложиха въвеждането на очакваните много по-стриктни норми за потребление на гориво и за вредни емисии. Всичко това кара засега Bentley да продължава да предлага само бензинови двигатели със своите модели. 

Наред с това луксозната фирма, която е част от групата Volkswagen, винаги може да разчита в бъдеще на наличните мощни дизелови агрегати в групата, като V12 с обем 6.0 литра и мощност 500 к.с. Това би съкратило времето за въвеждане на дизелов вариант на днешните модели, което означава, че не е нужно да се правят дългосрочни планове.
0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Bai Mangal ( преди 16 години )
    аз искам само да спомена,че BENTLEY CONTINENTAL GT, GTC и SPEED се задвижват с двигател W12 от VW и това е така от самото пускане на моделите на пазара!глобализация:)няма лошо да си щастлив собственик на полуБентли,нали?ок,но при цена 250000 евро, дали не е по-добра сделка да си купя 3 х VW Phaeton 6.0 W12 4 MOTION!?!??!просто се чудя....:)))
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    bo ( преди 16 години )
    Pichove, da si go kajem pravo v ochite. V12 diesel na VW vyobshte nqma nishto obshto s agregata ot 24 hours of Leu Manns. Tam stava vypros za korenno razlichna tehnologiq, napravena edinstveno s cel reklama i dvijeshta se sys specialno dieselovo gorivo. Toest, nqma nishto obshto s deistvitelnostta. Kazvam go po povod pyrviqt komentar ot anonimen alkoholik.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Венци ( преди 16 години )
    Абсолютно правилно . . . пълна мегаломания. Ще дам пресен пример за дизелови лимузини. Chrysler 300C: техника от Mercedes, лукс от върхов клас, 3 литров дизелов мотор пак от Mercedes, комбиниран с 5 степенна автоматична трансмисия ZF с перфектно съотношение на динамика и икономичност, и не на последно място - американска визия. А цената . . . 2 пъти по-ниска от тази на което и да е Bentley! Изводите си вадете сами, въпреки че както и да го мислите, хем ще Ви е хубаво, хем ще Ви е евтинко ;)))
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ко ( преди 16 години )
    Използваните дизелови мотори в Льо Ман няман нищо общо с дизелите, които караме включително и тези, които цитираш. Състезателните дизели не отговарят на нито едно екологично изискване :))
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    И к'во ме топли фолксвагонетката? Статията е за Бентли. Тези кога ще престанат с мегаломанските си блянове? Ша въ питам аз,като свърши петрола,к'ъв ша го лапате! И се пише Льо Ман...
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Естествено Бентли винаги може да вземе от Фолксваген голям и мощен дизел.. Това да им е проблема още повече, че Фолксваген имат най-добрия и най-мощен дизелов двигател в света ,естествено не го слагат на Фолксваген но са екипирали Ауди с тези най-яки двигатели 3.0TDI, 4.2TDI и звяра 6.0TDI - 500 к.с. този агрегат е шампиона от Лю ман и въпреки ,че е "УЖ" тромав дизел, победи всички марки на Лю Ман като бе единствения дизел, всички други марки участваха с бензинови двигатели...