Сега се оказва, че намеренията на южнокорейската фирма са много по-далечни и сериозни. Стана ясно, че фирмата е решила да създаде своя собствена и отделна марка за луксозни автомобили. Така както Toyota има Lexus, Nissan има Infiniti, a Honda - Acura, и Hyundai ще създаде отделно подразделение за луксозни автомобили със собствено име и лого.
Това разкрива Янг Ки Коу, директор за продажбите в южнокорейския концерн, който заявява пред китайският вестник China Daily, че през 2010 г. ще бъде стартирана официално новата марка за луксозни автомобили със собствено лого.
Според Коу още през следващата година Hyundai ще пусне два нови луксозни модела на пазара в Китай, които ще допълнят първия луксозен седан Genesis. “През октомври в Китай ще представим нов спортен модел наречен BK, който ще смени купето произвеждано там”, казва Коу. „След това ще започнем и производството на нашия нов седан – флагман, който ще бъде с двигател V8 с обем 4.8 литра и ще се произвежда от началото на 2009 г.”, пояснява директорът по продажбите на Hyundai.
По нататък плановете на корейската фирма предвиждат появата на нов кросоувър. „Така ще поддържаме темп за представянето на един или два луксозни модели всяка година, за да създадем нужния имидж на новата луксозна марка и да не изоставаме от японските ни конкуренти”, казва Коу.