IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Амбициозни планове на Volkswagen за САЩ

Volkswagen разкри плановете си за атака на американския пазар през идващите десет години.

Амбициозни планове на Volkswagen за САЩ

Сред тях най-силно впечатление прави целта да се постигнат продажби от един милион автомобили годишно на пазара в САЩ до 2018 г. Тогава в Америка трябва да бъдат продавани по около 800 000 коли на Volkswagen и 200 000 на Audi. 

Тази цел ще се постигне със създаването на по-малки и по-евтини коли от Volkswagen, а Audi трябва да стане по-конкурентен на BMW и Mercedes в САЩ. Слабият долар принуди Volkswagen да реши да строи свой завод в Щатите, като сега се преговаря с различни щати, за да бъде избрано място. 



Именно американският завод на групата ще бъде решаващ за постигане на високата цел за продажбите в САЩ, като на него се разчита за рязко намаляване на разходите в производството. Сега Volkswagen има само 2% пазарен дял в САЩ, нещо което от групата искат да променят, като пуснат нови и по-евтини седани на този пазар. Те ще заменят сега продаваните там Passat и Jetta и по предварителни данни ще бъдат с по около 5 000 долара по-евтини от тях. 

Луксозната лимузина Phaeton също ще има заместник, въпреки че много хора в САЩ не възприемат идеята за луксозен Volkswagen. Ще бъде представено и новото поколение на Touareg, както и нов пикап от класа на Тoyota Tacoma. 

От фирмата се надяват да спечелят нови клиенти в САЩ чрез представянето на ново поколение чисти и високо ефективни дизелови двигатели. В САЩ постепенно се променя нагласата към дизеловите двигатели, като според прогноза на организацията проучваща нагласите на потребителите J.D. Power, продажбите на дизелови автомобили ще нараснат от 3% колкото са сега, до 7% в близките години. 

Дали целта да се продават годишно по 1 милион автомобили в САЩ е постижима остава да се види, но без съмнение тя е доста амбициозна, защото през 2007 г. групата успя да реализира на американския пазар само 235 000 продажби, или през следващите десетина години трябва да ги увеличи над 4 пъти.
0 от 500