Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Skoda показа как ще се бори с VW Golf

Чехите представиха новия си хечбек Scala

Компанията Skoda представи новия си хечбек от клас „Голф” – Scala, който ще заема мястото на Rapid в гамата на марката. Премиерата на автомобила пред публика се състоя на специално събитие в Тел Авив.

Skoda показа как ще се бори с VW Golf

На външен вид автомобилът прилича на концептуалния Vision RS, представен на автосалона в Париж през октомври тази година. Хечбекът е изграден на платформата MQB, която е в основата на новите компактни модели на концерна Volkswagen. Дължината на автомобила е 4362 мм, широчината .- 1793 мм, а височината – 1471 мм. Разстоянието между двете оси е 2649 мм.

Skoda показа как ще се бори с VW Golf

От компанията отбелязват, че като вътрешен обем Scala е съвсем близо до Octavia. Свободното пространство в областта на коленете е равно на 73 мм – толкова е и при Octavia. Обемът на багажника на новия модел е равен на 467 литра, като при свалени задни седалки достига 1410 литра.

Skoda показа как ще се бори с VW Golf

Skoda Scala ще се предлага с изцяло цифров приборен панел Virtual Cockpit с диагонал 10,25 инча, като създателите на модела твърдят, че това е най-големият виртуален приборен панел в този клас. Хечбекът разполага и с информационно-развлекателен комплекс с 9,2-инчов дисплей, като това е първият модел на чехите, чието програмно оборудване ще може да се обновява през интернет.

Skoda показа как ще се бори с VW Golf

Освен това, собственикът на автомобила ще може да отключва и заключва автомобила, както и да управлява някои негови функции с помощта на специално приложение на смартфона. Хечбекът разполага с вграден микрочип eSIM, който осигурява високоскоростен интернет.достъп през мрежа LTE.

Skoda показа как ще се бори с VW Golf

Гамата двигатели на модела включва 5 силови агрегата. Базовият е 3-цилиндров бензинов мотор с обем 1 литър и мощност 95 к.с., който работи с 5-степенна механична скоростна кутия. Същият двигател е достъпен и във вариант със 115 к.с., а топ-версията на бензин разчита на 1,5-литров TSI с 4 цилиндъра и 150 к.с.

Дизеловата модификация ще получи 1,6-литров двигател, развиващ 115 к.с. и 250 Нм. Ще се предлага и версия на метан – 1.0 G-Tec с 90 к.с. Всички мотори над 100 к.с. могат да работят с 6-степенна механична скоростна кутия или със 7-степенна „роботизирана” с два съединителя.

Skoda показа как ще се бори с VW Golf

В списъка с опции на Scala са включени изцяло светодиодна оптика, окачване с регулируеми амортисьори с два степени на твърдост, адаптивен круиз-контрол, работещ при скорост до 210 км/ч, както и пълен набор от системи за активна безопасност и асистенти на шофьора.

Снимки: Skoda

Тагове: skoda golf scala
  • #1
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Това звучи като ... ( преди 1 седмица )
    клонът показва как ще се бори с дървото!?
  • #2
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 седмица )
    Ами тези размери, почти до милиметър, са същите като на Hyundai i30.
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 седмица )
    Тъпо! Октавия е в съвсен същия клас, на същата платформа, но е седн.
  • #4
    11 rate up comment 4 rate down comment
    бай Ставри ( преди 1 седмица )
    стари надежни двигатели пежо се доближават до шкода, нека едно здраво дърво е новия модел хубвави криви дизайнерски фарове и стопове съвременен скапан софтуер с възможност за 4джи мобилен интернет за актуализация на програмни грешки, какво повече да иска един милениъл.
  • #5
    2 rate up comment 10 rate down comment
    zoom in ( преди 1 седмица )
    Абе как Рапид 2.0, бе? Това е на различна платформа - по-скоро е някакъв голфаджийски хеджбек вариант на Октавията, с която са на същата платформа. Като цяло смятам, че ще е много успешен модел. В този клас основно дизайнът печели продажби, както и новите джаджи, които се харесват на милениълите
  • #6
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 седмица )
    Нова Шкода, стари двигатели!
  • #7
    5 rate up comment 4 rate down comment
    bg ( преди 1 седмица )
    за какво ти е дълъг живот на изделието. То става като с телефоните...карат по 2-3 години и смянш айде при колите ще е 5-7 години..производителите не ги смятат на кой ще се продаде 3-та ръка на 15 години
  • #8
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Бръм ( преди 1 седмица )
    За съжаление при всички производители пластмасата става все повече и повече, цената расте, както и всевъзможните цветни екстри /дисплей и софтуер/, който определено не водят до по дълъг технически живот на изделието.
  • #9
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 седмица )
    Едното дърво щяло да конКурира другото дърво и щели от някоя придворна медия да определят кое е по-голямото дърво. Колкото по-далеч от ВАГ, толкова по-малко главоболие.
  • #10
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Франко ( преди 1 седмица )
    Копирали са пежо така като гледам. Особено задницата.
  • #11
    22 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 седмица )
    Т'ва си е Рапид с накривени фарове и стопове. Като бонус огромна решетка вместо предна броня. Пфу. Нищо общо с концепта.
  • #12
    12 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 седмица )
    Рапид 2 - разтегната версия на Фабия. Октавия е същата работа - уголемен голф. Супърб - знаем на кого е разтегнато копие. Малко по-евтини материали, малко по-малко екстри и двигатели и определено по-ниска цена. С две думи - лошо няма.
  • #13
    26 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 седмица )
    същото дърво!
  • #14
    18 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 седмица )
    пак са избягали много от прототипа. отпред твърде много сеат, отзад малко пенсионерско
  • #15
    25 rate up comment 11 rate down comment
    Д ( преди 1 седмица )
    Това заглавие е малко малоумно като се има предвид, че ги прави един и същи концерн...