IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Еволюция за С-класата на Mercedes през 2021 г.

Версията AMG C63 получава V8 с две турбини, за да вземе аванс пред М3

Еволюция за С-класата на Mercedes през 2021 г.

Следващото поколение на С-класата на Mercedes трябва да се появи през 2021 година, като то няма да се отличава с кой знае какви промени спрямо актуалната генерация.

Еволюция за С-класата на Mercedes през 2021 година

Британското списание evo прогнозира, че новият модел ще е изграден на същата платформа като сегашния и ще предложи надлъжно разположени 4- и 6-цилиндрови двигатели, които задвижват задния мост. Задвижването 4х4 ще е опция, но би трябвало да очакваме по-сериозно навлизане на електрификацията.

Доста по-интересно обаче стоят нещата що се отнася до влиянието на AMG върху новата С-класа, като се очаква тя да получи редовите 6-цилиндрови мотори, както и V8 агрегатите на специализираното подразделение. Също като при новото творение на AMG – 53, редовите 6-цилиндрови мотори ще получат турбо и място на борда на C-класата, а на върха на гамата се очаква 4-литровия V8 мотор с две турбини с означението M177.

Еволюция за С-класата на Mercedes през 2021 година

Част от независимите маркетингови специалисти вече изразиха съмнения, че използването на V8 двигателя при С-класата ще е добро решение с оглед на задаващите се нови затягания на ограниченията за вредните емисии. Но с оглед на това, че точно този мотор присъства сериозно в гамата на AMG, да не говорим, че се ползва и от Aston Martin, то със сигурност в Mercedes залагат много на бъдещото му развитие и експлоатация, така че компанията няма да се откаже лесно от него.

Еволюция за С-класата на Mercedes през 2021 година

В последните години в AMG твърдо следват модата да налагат задвижване на четирите колела при всичките си модели, така че бихме могли да очакваме такова решение и при следващия C63. А това ще е почти сигурно, ако BMW M3/M4 поемат в тази посока, но засега индикациите за подобно решение са скромни.

Тестовите прототипи, които заснеха прототипите са още на ранен етап от развитието на следващата С-класа, като се предполага, че в част от тях има компоненти и технически решения, които ще стигнат и до следващия С63.

Тагове: mercedes mercedes-amg amg c63
0 от 500
  • #4
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Къф еталон бе дженди били немските каручки независимо от коя марка? Нали ще дойде Тесла и ще им нарита п0с-раните немски зад-ници!!! И то марка на толкова малко години и ги прави тотално за смях. А да споменавам ли, че Годзила си ги хапва такива немски недоразумения за закуска. Германците реално нямат автомобил, който да е конКурент на Годзила. Просто нямат и няма как да имат. Те могат само да правят тежки шлепове и да им слагат големи мотори с много цилиндри и турбини. За друго не ги бива.Факт!
  • #3
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Еталона се казва Джулия
  • #2
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Ако ще да е 6х6, ако ще да е с V12, файда няма. М3 си остава еталона в този клас.
  • #1
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    2021 година.... А електрически Мерцедеси ще доживеем ли да видим?