IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Toyota се отказва от нишови модели като GT86?

Това първо може да стане в Щатите заради слаби продажби

Toyota се отказва от нишови модели като GT86?

Японският гигант Toyota може да се откаже от някои от нишовите си модели, особено когато става въпрос за пазари, където те реализират скромни продажби. Според информация в японските медии, типичен пример за това е моделът GT86 и трудното му битие на пазара в Северна Америка.

Toyota се отказва от нишови модели като GT86?

В Япония и Европа спортното купе се радва на интерес и добри продажби като за нишов модел, но Северна Америка остава най-важният пазар за гиганта.

„В момента тече сериозен преглед на гамата ни и пазарните сегменти, в които участваме, като най-важното за нас е да присъстваме в сегментите, където се печели и моделите, които продаваме да ни носят стратегически ползи”, неособено ясно обясни ситуацията шефът на Toyota САЩ Джим Ленц.

През октомври Toyota регистрира 168 386 продажби в Щатите и още 22 716 чрез Lexus. Хитът Camry все още се продава добре, но това трудно може да се каже за другите леки автомобили в гамата на японците. И споменатият GT86 е на опашката с едва 335 продажби за октомври. Освен това, скоро се очаква и премиерата на новата Supra, което допълнително ще отнеме клиенти от застаряващото купе.

Под заплаха да изчезне от производствената гама е и Lexus RC, който ще бъде наследен от по-големия и луксозен LC. LC се продава по-слабо и от RC, но е спортният флагман на марката и ще оцелее. Извън гамата на леките коли също има застрашени – Sequoia и Land Cruiser, които остават далеч от продажбите на RAV4 и Highlander.

Тагове: toyota toyota gt86
0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Оризару на-Таката ( преди 9 месеца )
    Toyota се отказва от нишови модели като GT86 и затъва все повече в сивата ширпотреба ...
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    и кво накрая само ширпотребата ли ще оставят? колата се пршдава много добре в европа. на запад много често я виждам по пътищата. също така съм и правил тест и е много добра. в този клас за парите си е просто супер. и върви много добре и те радва отвсякъде. в хамериката не я купуват, защото там карат само големи камиони а не такива коли. дай им на краварите някой голям пикап и това е. учудва ме обаче защо секвоята и ленд крузера са с ниски продажби. те са доста добри и много ги карат.
  • #7
    6 rate up comment 1 rate down comment
    de ( преди 9 месеца )
    очевидно е каква е политиката - масовост. Там са парите. За съжаление.
  • #6
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    1-се отказаха клиентите от този бидон
  • #5
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Тойота може да прави само коли за ходене до магазина
  • #4
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Абе ( преди 9 месеца )
    Закривай тая ***!
  • #3
    14 rate up comment 13 rate down comment
    dddd ( преди 9 месеца )
    Най утрепания модел на Тойота Ever!
  • #2
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    GT86 Ама тоя модел още ли се произвежда ???
  • #1
    16 rate up comment 10 rate down comment
    DD ( преди 9 месеца )
    Глей па ти, да не искат да купуват супер балансираната кефеща играчка с некъв мижав 2.0 ааа ма ха...неразбиращи,как може.Лиген без грам звукоизолация с 2.0 пфууу..Куо станъ с Супрътъ Тойотооо...докато я изкарате,..то ше изчезнат двигателите..еххх японски мениджмънтее..