Компанията Suzuki е най-популярната автомобилна марка при компактните автомобили. Това сочи класация на агенция IHS Automotive, която се съставя на база на обема на продажбите в световен мащаб в сегменти А и В за 2017 г.
Японският производител запазва водещата си позиция от 2016 г., като дори отчита ръст на пазарния дял. За 2017 г. Suzuki държи 11,4% от продажбите при компактните модели с 11,4%. На втора позиция е Renault с 9,9%, а на трето – Honda с 8,7%.
Според IHS Automotive, компанията е продала общо 2 938 633 нови автомобила от марките Celerio, Baleno, Swift и Ignis. Успехът на марката се държи на динамичните и икономични бензинови двигатели от ново поколения, които могат да се комбинират с механична или автоматична скоростна кутия, като се предлагат и версии със задвижване на четирите колела.
Снимки: Suzuzki