Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Бестселърът на Renault ще продължи да залага на дизела

Новото поколение на Clio ще получи хибридна версия, но не и електрическа

Бестселърът на Renault ще продължи да залага на дизела

Френското издание Automobolist разкри информация за следващото, пето поколение на най-популярния модел на Renault – хечбека Clio. Премиерата на новия автомобил може да се състои още до края на годината.

Бестселърът на Renault ще продължи да залага на дизела

Според информацията, хечбекът няма да почули кардинални промени в дизайна си. Новото Clio е изградено на платформата CMF-B на алианса Renalt-Nissan, като ще порасне леко на размери. В салона ще се появят по-качествени материали, както и нова мултимедия с голям екран. Хечбекът ще получи и някои функции на автопилот, като автомобилът ще може да се движи самостоятелно извън града.

По предварителни данни, в гамата двигатели ще останал дизели, въпреки че повечето автомобилни производители се отказват от тях. Освен това петата генерация на Clio ще получи и новия бензинов турбомотор с 4 цилиндъра - 1.3 TCe (140 к.с.), който е разработен съlместно с концерна Daimler.

За модела се готви и хибридна модификация, чиято мощност ще бъде около 120 к.с. Французите обаче не предвиждат електрическа версия на Clio, тъй като се боят, че тя ще се конкурира с компактния „зелен” хечбек Zoe, на който също му предстои смяна на поколенията.

Както съобщава Automobilist, новото Clio ще бъде показано през декември, но премиерата му пред публика ще се състои най-вероятно на автосалона в Женева през март догодина. Сегашното поколение на модела се прfизвежда от 2012 г., като през 2016 г. бе обновено. Засега няма информация дали комби-версията ще остане в гамата на модела.

Снимка: Renault

Тагове: renault clio
0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    ОООО мамин Факт! ко стана?! Еко франсетата искат пушек??! аааа не мой тъй...
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ра$$$ово Ломско ( преди 6 месеца )
    А бе неграмотник, не е важно колко е голям двигателя - важното е какво излизат от ония тръби отзад, дето ауспух им викат!! Хората са измислили отдавна дизел-филтри, катализатори, активни частици и т.н. Това, че при внос първо това се сваля е друга тема!!
  • #7
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Аха ( преди 6 месеца )
    Друго е да изгори 30 л. на сто - бензин, отколкото 5 л дизел на сто, първото е по безвредно от второто. Явно трябва доста силен бабрек треба да са усъзнай туа муахахаха
  • #6
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Факт! ( преди 6 месеца )
    А бе как да се обясни, че 1.5 отделя много по-малко прахови частици и азотни оксиди от 4.5 литров двигател.
  • #5
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Ами дизела по-скоро ще го пуснат за Източна Европа, където тъпанарите са готови да жертват здравето си за някой литър икономия. Иначе на запад сигурно ще оставят само бензина и хибрида.
  • #4
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 6 месеца )
    за увредените от ползване на рено вероятно покрива и Евро 20, когато ДВГ отдавна няма да съществува!
  • #3
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Ма то Евро 7 ще е от 2020год., ама нищо айде, да предположим че ги знаеш нешата.
  • #2
    6 rate up comment 6 rate down comment
    none ( преди 6 месеца )
    "Мръсното" дизелче покрива Евро 7. Интересно колко от "чистите" го покриват.
  • #1
    8 rate up comment 16 rate down comment
    Дошо ( преди 6 месеца )
    Ма разбира се, че ще продължи да пуши с онова доказано 1.5 л мръсно дизелче, заради което глобиха Мерцедес! Но полудържавните перачници са недосегаеми ...