Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Nissan 370Z смени атмосферния мотор

Спортното купе получи би-турбо V6 с 405 коня

Nissan 370Z смени атмосферния мотор

Нов вариант на спортното купе Nissan 370Z беше представен на тунинг-изложението SEMА в Лас Вегас. Автомобилът носи името Project Clubsport 23, като разполага с цяла гама аксесоари, които ще се предлагат от дилърите на марката.

Nissan 370Z смени атмосферния мотор

Стандартното купе Nissan 370Z се продава от 2009 г., като е оборудвано с 3,7-литров атмосферен V6 двигател, чиято мощност е 337 к.с. В случая той е замеенн от 3,0-литров туин-турбо V6 агрегат VR30DDTT, развиващ 405 к.с. Този мотор се поставя на серийните Infiniti Q50/Q60.

Nissan 370Z смени атмосферния мотор

Досега двигателят се комбинираше единствено с автоматична скоростна кутия, но заради Project Clubsport 23 инженерите са успели да го стиковат и с 6-степена механична кутия. За целта е сменен съединителя, както и управлящата електронна система.

Nissan 370Z смени атмосферния мотор

Купето е получило нови изпускателна система, система за впръскване, интеркулер, по-мощни спирачки, заден блок Nismo със система за охлаждане, спортно окачване с амортисьори KW и пружини Eibach, както и 18-цолови джанти. В салона са поставени седалки  Sparco, нов волан, противопожарна система и допълнителни контролни прибори.

Nissan 370Z смени атмосферния мотор

В цялата разработка участва и екип на Nissan, откъдето обещават, че ако автомобилът се хареса на публиката, ще бъде пуснат в серийно производство. Сега японците са готови да продават допълнителен пакет, който да превърне сегашната кола в състезателна машина.

Снимки: Motor


 

Тагове: sema nissan 370z
0 от 500
  • #8
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Wane ( преди 5 месеца )
    Причината ти я казах - цена. Не знам в кой свят "немската кола е по-евтина", но в реалността влез в сайтовете на фирмите и се увери сам - Nissan 370Z започва от 78030лева. Porsche 718 Cayman започва от 116270лв и то с осезаемо по-бедно оборудване. Това, ако те мързи да смяташ е разлика от над 38000лв и е достатъчна причина за някои хора да изберат 370Z, най-малкото защото 718 им е извън възможностите.
  • #7
    4 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 месеца )
    Дали? При лек превес в мощността за Порше Кайман, Нисанът е със 120 кг по-тежък. Моделът на Порше е еталон за пътно поведение. Качеството, особено на интериора, е несравнимо по-добро при Порше. И на всичкото отгоре немската кола е по-евтина. Да не говорим за факторът "елитност". И така, каква точно причина бих имал, за да избера японското?
  • #6
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Wane ( преди 5 месеца )
    Анонимен, Porsche Boxter започва от 40к лева отгоре на 370z. Най-малко това ти е доооста основателна причина. Иначе 3.0 двигателят е супер. Карал съм Q60 с него и беше абсолютна ракета, че и ускорението му беше по-добро от официалните данни. Но пък атмосферен си е друго, ама не останаха мн такива
  • #5
    26 rate up comment 4 rate down comment
    112 ( преди 5 месеца )
    Този модел е на пазара от 10 години и още толкова да стои пак ще е страхотен. Моля не пишете за разни немски тарaтайки под тази статия.
  • #4
    16 rate up comment 5 rate down comment
    none ( преди 5 месеца )
    Вов! Този двигател на Инфинити е брутален. Това леко купе направо ще излети в космоса с него. Когато излезе беше избран за най-добрия 3 литров мотор който се продава на американският пазар. Мисля че това отговаря на въпросите на колегите по-надолу ;)).
  • #3
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 месеца )
    Или Porsche Boxter?
  • #2
    7 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 месеца )
    Защо да предпочета тази кола пред BMW Z4?
  • #1
    26 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 месеца )
    Japan Power. Много добър модел на Нисан, както и GT-R-а.