IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нов Hyundai i30 N и старо BMW 328i един срещу друг на пистата

Двата автомобила се надпреварват на ускорение и на спиране

Нов Hyundai i30 N и старо BMW 328i един срещу друг на пистата

Британският сайт Carwow организира надпревара между нов хот-хеч Hyundai i30 N и купето BMW 328i (E36), което се произвежда през периода 1990-2000 г. Двата автомобила се състезаваха на класическата дистанция от ¼-миля (402 метра) и на спиране.

Нов Hyundai i30 N и старо BMW 328i един срещу друг на пистата

Хечбекът Hyundai i30 N разчита на 2,0-литров турбомотор, чиято мощност е 275 к.с. и 378 Нм. Агрегатът се съчетава с 6-степенна механична скоростна кутия, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6,1 секунди. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.

Купето BMW 328i е оборудвано с 2,8-литров редови мотор с 6 цилиндъра. Неговата мощност в случая е 227 к.с. С базовия вариант на двигателя със 193 к.с. баварецът достига 100 км/ч от място за 7,3 секунди, а максималната скорост е 236 км/ч.



Снимка и видео: Carwow

Тагове: bmw 328i hyundai i30n
0 от 500
  • #10
    31 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    лошото на това бмв е че като му се прецака механизма за залючване на волана, и може да се заключи в движение, иначе като системи за сигурност преди 95 нямат дсц, други разлики няма
  • #9
    33 rate up comment 0 rate down comment
    тУрбалан ( преди 5 години )
    "Водещия сякаш случайно оставя бмв-то да дръпне, и тогава той дава газ. "Турбо лаг се нарича това. Или турбо дупка. Нещо, което атмосферките нямат.
  • #8
    34 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Водещия сякаш случайно оставя бмв-то да дръпне, и тогава той дава газ. И като гледам, спирачния път на бавареца е с два метра по-дълъг.
  • #7
    35 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Нормално. Архаичен модел, с тънките ламаринки, кашкавалена конструкция, по-лек е. Не бих рискувал да седна в такъв дърт клозет.
  • #6
    36 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Хубаво, но аз ще избера корейката. С пет звзди на кташ-теста е, а баварчето само с три. Да не говорим за системите за сигурност. БМВ-то има само АБС. Трагедия!
  • #5
    45 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Хаха, жалка картинка. Да го пуснат с калибра c20let 204к.с и после могат да си свалят емблемката N и да се върнат към производството на автомобилни таксита. Или която и да е Astra OPC, което и да е поколение.
  • #4
    44 rate up comment 21 rate down comment
    Факт! ( преди 5 години )
    Нормално само дето БМВ-то е тунинг и не п-окрива съвременните еко изисквания.Сиреч е за скрапа.Мдам.Хюндай не могат да смогнат да изпълнят поръчките си за Германия търсенето е огромно.
  • #3
    45 rate up comment 19 rate down comment
    Факт!-тически... ( преди 5 години )
    оризарето едва сега стигат немците, каквито те бяха преди 20-тина години! А като се има предвид, че жълтурите са поне 10години пред френските жабари се очертава една доста голяма немска преднина в автомобилостроенето.
  • #2
    53 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Браво на Хюндай, след 30 г. успяха да направят кола, която да се мери със стокова 3-ка купе.
  • #1
    39 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Поредното тенденциозно видео, на този "виден" представител на нацията която не произвежда нищо, но дава съвети на всички как да го правят.