Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

BMW вкарва 1,6 млн. дизелови коли в сервизите

При произведените през периода 2010-2017 г. автомобили има опасност от запалване

BMW вкарва 1,6 млн. дизелови коли в сервизите

Компанията BMW обяви сервизна акция, която ще засегне 1,6 млн. автомобила от цял свят. Те са оборудвани с 4-и и 6-цилиндровови дизелови двигатели, като са произведени през периода 2010-2017 г.

BMW вкарва 1,6 млн. дизелови коли в сервизите

По данни на производителя, при тези машини може да се стигне до изтичане на охлаждаща течност от системата за рециркулация на газовете (EGR), което на свой ред ще доведе до тлеене на частици, разтапяне на всмукателния колектор и съответно до пожар. В рамките на акцията, в официалните технически центрове на марката ще бъде направена диагностика на модула EGR и ще бъдат сменени потенциално опасните компоненти.

Първоначално в BMW планираха да отзоват 480 000 автомобила от европейския и азиатски държави.По време на проверка на двигатели с аналогично оборудване за други пазари се е оказало, че в някои случаи е възможно да възникат подобни технически проблеми.

От компанията обявиха, че няма риск за живота и здравето на собствениците на автомобилите, но въпреки това в BMW искат да се застраховат. Това е и причината да има отзовани коли не само от Европа и Азия, но и от други континенти. Така ще бъдат изключен дори минимален риск от възможни повреди.

Снимка: BMW
 

Тагове: bmw 1
0 от 500
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    тез номера ( преди 4 месеца )
    Номера със сервизните акции става банален, но е перфектен маркетингов подход. Да завърнеш старите си клиенти отново в сервиза, да покажеш грижа, да ги обличиш с новите модели на прага на електричките. Няма лоша реклама!!!
  • #8
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 месеца )
    Преди поне дизели можеха да правят ся и тва вече не могат.
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    ;) ( преди 4 месеца )
    Или е това, или едно софтче на бош ще пипнат, че на сънародниците им вече им се зави свят от глоби за измами с емисиите.
  • #6
    4 rate up comment 8 rate down comment
    walla ( преди 4 месеца )
    ем нема яд бе братя. "Хардуерно затапване на ЕРГ". или "Отсраняване на ЕРГ клапан + remap"... Ей такива обяви нон-стоп, навсякъде... как да се запали нещо, като го няма? Решение: 2-3 метални планки (2мм неръждавейка), 10тина болта, цял ден под капака и накрая 500лв за ремап ;) Резултат: +20-30 коня, спестени пари от евентуални ремонти покрай тая ЕКО простотия... Нека всеки погледне Порше, как без да спазват регулации направиха смазваща рекордите кола, вярно болид, но технологиите ги ИМА!
  • #5
    15 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 месеца )
    Само че не са 3-5 години. Премиум марките водят около 7-10 години пред масовия европейски автомобил и около 15-20 пред масовия японски. Разбира се, изключвам някои електронни системи, които просто са били невъзможни по онова време. Но като пътно поведение, комфорт, обезшумяване, ергономия, качество на материалите и качрество на системите - разликата е огромна. Това, че на хартия в една Мазда има радарен круз контрол, не значи, че той се доближава по нещо до аналогичния в БМВ.
  • #4
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Факт! ( преди 4 месеца )
    Ахахахаха ахахахаха!Агонията на германците не спира.А бе къде е факт!-ически-я да ми обЯсни как Рено щели ги вкарват.А бе ка.ун се.лски ама не вкарват Рено а БМВ бе смешен не може да четеш ли що ли.Нали бяха само 4 автомОбила вчера бе Автокомедия.Вурстове къде сте бе ахахахаха.БМВ колата на ма.гала!
  • #3
    13 rate up comment 7 rate down comment
    До долния ( преди 4 месеца )
    Ай сакън, нИдейтИ, нИ можИ немска кУла да са развЪли, просто нИ можИ.
  • #2
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 месеца )
    Нормално. Всички луксозно коли се обезценяват по-сериозно от обикновените. Който си е купил лукс кола иска по-по-най. А след 3-5 години вече средния клас са наваксали. И хората с пари бързат да вземат новия модел и да махнат стария по-бързо.
  • #1
    17 rate up comment 7 rate down comment
    none ( преди 4 месеца )
    Спокойно, в България, както вече и Мото-Пфое го доказаха, поради особеностите на географското положение няма опасност. Всички коли са перфектни и няма да се поправят. Иначе, в момента БМВ оглавява класацията на най-бързо поевтиняващите коли в света с почти всичките си модели. Малко по-назад в бързото поевтиняване е Мерцедес. Едва ли е случайно ;)))).