Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Проблем в софтуера забавя продажбите на Audi e-tron

Според медиите в Германия проблемът е съвсем различен

Проблем в софтуера забавя продажбите на Audi e-tron

Първият електрическия SUV на Audi ще бъде доставен в шоу-румовете на марката с около месец закъснение заради проблем със софтуера. Това съобщи говорител на компанията.

Проблем в софтуера забавя продажбите на Audi e-tron

От изявлението му става ясно, че производителят се нуждае от време, за да преработи програмата, която е била създадена по време на разработката на модела. Стартът на продажбите на Audi е-tron бе даден в Сан Франциско миналия месец, като идеята на германската марка е нейният SUV да успее да се пребори с Tesla Model X на пазара в САЩ.

Още през миналата седмица вестник Bild съобщи, че доставките на първите бройки от модела може да се забавят. Изданието се позова на свой източник в компанията, като посочи друта причина – проблем в доставките на батерии от корейската компанията LG Chem.

Според информацията, производителят на акумулаторите иска да увеличи тяхната цена с 10% заради високото търсене. В Audi не са съгласни и това е довело до блокиране на преговорите между двете компании. Освен за Audi, корейската фирма доставя батерии за компанията-майка Volkswagen Group, както и за Daimler.

Проблем в софтуера забавя продажбите на Audi e-tron

Официален представител на LG Chem отказа да коментира твърденията, позовавайки се на поверителност. Същото стори и говорител на Audi, но забавянето е факт.

Снимки: Audi

Тагове: audi e-tron lg chem
0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Край ( преди 6 месеца )
    На немците високите технологии са забранени. Това са технологии родени от военните разработки. За това няма немски смартфон/телевизор/ел. кола/ самолет/космическа ракета. Та така ако искат да влезат в 21 век германците трябва да се освободят от една чужда армия която си седи в базите там "да ги пази". Не напразно французите са напред с ел.колите спрямо немците - те по принцип са скарани с техниката ама поне не им е забранено да я разработват. С ел. колите САЩ/Китай/Юкорея потапят Германия и ЕС.
  • #9
    6 rate up comment 2 rate down comment
    FenIX ( преди 6 месеца )
    Производителите на батерии са новите "петролни шейхове". Обаче Европа спи и става зависима от Корейски, японски и китайски производители на батерии които ще сивдигат цената когато поискат защоти европейците са много зле в тая област.
  • #8
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Факт! ( преди 6 месеца )
    Германците си нямат и понятие как се прави електрически автомобил.
  • #7
    13 rate up comment 2 rate down comment
    carpe_diem ( преди 6 месеца )
    Чакайте малко сега! Като има някакво забавяне при теслите - веднага фалират, лъжат, балони и т.н. Свга Ауди кога фалира? Не съм непоправим фен на Тесла, просто останалите компании ще трябва тепърва да минат през това, през което от Тесла успешно преминаха. Това е съвсем ново за всички и големите и утвърдени марки не правят изключение. И те ще трябва на ново да се научат да правят някои неща. Просто са едни 6-7 години назад. А и без собствени батерии ще са безкрайно зависими от други компании.
  • #6
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    След 2 автомобила със светодиодни светлини спокойно мога за кажа, че ксеноновите бяха по-добри, макар и с малко. Разбирам, че отстрани изглеждат модерно, но на този етап те не биха играли никаква роля, ако трябваше да избирам кола.
  • #5
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Striker ( преди 7 месеца )
    Буахаха! Брат, една от основните причини да избереш Тесла е, че НЕ Е Хауди! Явно при някои панелното мислене е вкоренено:)))
  • #4
    26 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    Аудито нямало да виси в сервизите, като тесла? Извинявам се, ама теслата е една от най-надеждните - има вече дори такива тествани в реални условия, които са навъртяли сериозен киилометраж - над 500 000км. без дефект и с над 80% капацитет на батерията. Аудитата и в момента висят в сервизите непрекъснато. Матричните фарове на ауди са шит за балъците. Виж класациите и ще разбереш, че ауди имат едни от най-кофти фаровете в световен мащаб. А ауди реално ще има и 150км по-малък пробег... СМЯХ!
  • #3
    8 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    Ми поради 1000 причини ще изберът Аудито пред Тесла. Първо че е Ауди а не Тесла, второ че няма да е нон стоп в сервиза като Тесла, трето че Ауди имат сервизи в цял свят а тук ако ти се развали Теслата , най-близкия сервиз е в Австрия и куп други причини... Само като им видиш ксеноновите фарове на Тесла S и като се сетиш, че при Ауди матричните фарове са лазерни, какво да коментираме изобщо. А 50-100км. по-голям преход те е от толкова голямо значение.
  • #2
    23 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    Ауди какво да кажеш повече. Виж ако е някой тракалник ще го пуснат със специален софтуер да си дими и това е. Тук обаче физиката се лъже трудно, няма за сметка на какво да докараш обещания пробег и характеристики. А как ще борят тесла, като предлагат автомобил с по-лошо ускорение, по-нисък или равен пробег и равна или по-висока цена? Странно кой би си купил аудито вместо Тесла. Да не говорим за останалите системи, в които са отново много назад - филтри на купето, автономност и т.н.
  • #1
    31 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    Единственият, който разбра, че без собствен завод за баретии няма как трайно да се произвеждат електромобили - Елон Мъск.