IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Porsche 911 – 8-степенна кутия и изцяло променен интериор

Спортното купе е получило и електронен приборен панел

Новото Porsche 911 – 8-степенна кутия и изцяло променен интериор

Журналисти от няколко издание имаха възможността да тестват предсерийни прототипи на следващото поколение на Porsche 911, което ще получи индекс 992. Спортното купе ще получи 8-степенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя, електронен приборен панел и напълно нов интериор.

Новото Porsche 911 – 8-степенна кутия и изцяло променен интериор

Сериозни промени във външния вид на автомобила не се очакват. Както съобщава Autocar, леко е променена общата дължина на машината, като е увеличена предната част заради по-сериозните изисквания за безопасност на пешеходците при сблъсък. Новото 911 ще може да бъде разпознатопо „ребрата” на предния багажник, светодиодната линия между светлините и третия стоп, който е вертикален.

В салона ще бъде променен напълно предния панел, както и централния тунел, на който ще бъде поставен джойстик на скоростната кутия. Приборният панел ще бъде изцяло цифров, а единственият аналагов прибор ще е тахометърът.

Турбодвигателят с обем 3,0 литра и 6 цилиндъра ще получи нов алуминиев изпускателен колектор и повече мощност. Сега на Carrera той развива 370 к.с., а на S-версията – 420. При смяната на поколенията мощността ще скочи до 385 и 450 к.с. съответно.
По-мощният вариант ще ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди.

Новото Porsche 911 – 8-степенна кутия и изцяло променен интериор

Седемстепенната механична скоростна кутия остава, но досегашната роботизирана трансмисия се заменя от 8-степенна PDK, която е разработена съвмество с компанията ZF. Същата кутия е поставя на Porsche Panamera и Bentley Continental GT. Като опция за модела ще се предлага и шаси със завиваща задна ос.

Снимки: Porsche

Още снимки – в галерията горе.
 

Тагове: porsche 911 992
0 от 500
  • #10
    9 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 5 години )
    За такива като теб има дачия докер или задръстер!
  • #9
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Трошев ( преди 5 години )
    По отношение на "приложимо в ежедневието" трошето си е пълна скръб - вози като каруца, няма място за багаж, ремонтите му са чести, поддръжката - скъпа.Само в сравнение с ламбо или ферари може да е "лесно приложимо в ежедневието".
  • #8
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Д ( преди 5 години )
    Не знам колко е по-надеждно поршето от модерните ферари-та. Има един интересен форум - pistonheads - там е пълно със собственици и на двете марки, които обсъждат какво се случва и има достатъчно horror stories за Порше и достатъчно ферари-та на по 200000 КМ без сериозни ремонти.
  • #7
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Брандо ( преди 5 години )
    Общо взето фейслифт на старото. Двигателите са старите, но леко "чипосани". Скоростната кутия е взета от ZF/една от най-добрите на пазара/.Формата е същата с изключение на решетките, а електрониката е от Панамерата.
  • #6
    18 rate up comment 4 rate down comment
    twin-turbo ( преди 5 години )
    За мен Porsche 911 е кола carsmind, всички спецове по ревютата наблягат на това, че е кола за ежедневието за разлика от Ferrari или Lamborghini.
  • #5
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    А така, послушаха ме от Порше. Ще влязат в час.
  • #4
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Може да е по- технологичен, но поршето е по- надеждно (911 редовно води в класациите) и лесно приложимо в ежедневието.
  • #3
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Д ( преди 5 години )
    Поршето е техническо произведение на изкуството. Откъм дизайн - някой ще каже, че гроздето е кисело, но и Ферари са кисело грозде - но просто е покъртително грозна кола - особено отпред.
  • #2
    21 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Пич, не съм фен на 911, но това е единствената кола, която ме е задминавала на писта(аз съм с мотор) без риск да ме утрепе или да кара на самоубийство.Еваларката. Никога няма да си купя такава, защото външния й вид въобще не ми допада, но на техническо ниво е изключително добра.
  • #1
    8 rate up comment 24 rate down comment
    Факт! ( преди 5 години )
    Иновации=0 това са немските автопроизводители.