Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Ще създаде ли Subaru своя премиум марка?

Ако това стане, тя може да предлага само електромобили

Ще създаде ли Subaru своя премиум марка?

Популярността на японската марка Subaru расте, както в световен мащаб, така и на отделните пазари. През миналата година продажбите на компанията в Щатите почти достигнаха 650 000 бройки и противно на мнението на много японски и европейски фенове на рали успехите на Subaru, по-голямата част от купувачите ценят тези коли най-вече като удобни големи комбита и SUV автомобили.

Ще създаде ли Subaru своя премиум марка?

Има и още нещо, което за момента е потвърдено само за американския пазар – Subaru печели бързо клиенти. На всеки един купувач, който се е отказал от Subaru, компанията е успяла да привлече на негово място между трима и четирима нови.

Все повече анализатори задават въпроса дали не е време Subaru да лансира собствена премиум марка, така както направиха Honda, Toyota и Nissan? Все пак, дори Hyundai пое по този път, при това успешно. Интересното е, че от японска страна все още няма коментар по темата. Което не пречи на дебатът да се развива.

Част от мненията са, че Subaru все още не продава толкова много коли, че да търси по-сериозна диференциация на клиентите си, освен това голяма част от купувачите на тези коли са хора, които не си падат по показния лукс. Напротив, тук става въпрос за активни хора, които държат да са близо до природата или пък държат да съживяват рали славата на марката. Някои анализатори пък са на мнение, че една луксозна марка би „обезценила” Subaru и би ограничила развитието на бранда.

Но ако става въпрос за нещо съвсем различно? Премиум марка, която обаче да предлага само електромобили? Тук вече се минава в областта на теорията. Subaru все още не предлага plug-in хибриди, но те ще се появят на пазара съвсем скоро, а следващата логична крачка са електрическите модели.

Може би това ще е успешен ход, тъй като подобна марка може и да не отклони праволинейните фенове на Subaru от любимите им коли, но пък може да привлече нови почитатели.

Тагове: subaru
0 от 500
  • #7
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Те още не са отървали фалита, за нова марка мислили. Видяла жабата, че подковават коня, и тя....
  • #6
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    поне си признават, че не се премиум марка както някои фанатизирани фенове прокламират..
  • #5
    13 rate up comment 16 rate down comment
    Дърваруфен ( преди 8 месеца )
    Бе те ше напраят премиум, ама къде ше дянат теслите, брадвите, рендетата и другите дърводелски инструменти!? С които дълбаят нишата, де ...
  • #4
    28 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Това са журналистически измислици според мен. Каква премиум марка, какви 5 лв.?! Субару са нишова компания с много верни фенове по света. Това е марка, която ти доставя удоволствие от карането на колите им, които са здрави и високо проходими. Никой, който иска лукс не би отишъл при Субару. Философията на марката е съвсем различна и не вярвам, някой дори и да си е помислял от тази компания за правене на премиум коли. Те и без това са по-премиум от много други, които се мислят за такива!
  • #3
    10 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Къде се слага Дърваро с технологиите си от 90-те
  • #2
    8 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    В момента Субару е назадничава марка на баснословна цена и съответно има нишова роля на пазара. Като създаде луксозна марка, ще имаме същите назадничави технологии на още по-баснословна цена. Със сигурност ще се купува!
  • #1
    22 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    И защо ел. автомобили ще отблъснат феновете на субару? Един ел. автомобил има потенциал да има много по добро 4х4 от кой и да е автомобил с ДВГ. Кеф ти предно, кеф ти задно, 4х4 без диференциали и други скъпи глупости. И като добавим високи въртящ момент на ел. двигателя...