IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Народният кросоувър на Volkswagen ще струва 25 000 евро

Моделът Tharu ще се произвежда на 4 различни континента

Народният кросоувър на Volkswagen ще струва 25 000 евро

Медиите в Китай ракриха подробности за SUV-модела Volkswagen Tharu, чието производство за местния пазар стартира в края на годината. Компанията определя автомобила като „народен кросоувър”, който ще се произвежда на 4 различни континента.

Народният кросоувър на Volkswagen ще струва 25 000 евро

Машината е построена на платформата MQB, която е в основата на кросоувърите Volkswagen Tiguan и Skoda Karoq. Като цяло Tharu до голяма степен повтаря Karoq – еднакви са каркасът, вратите и покрива. Разликата е в оптиката, която напомня тази на Tiguan, докато задната част е взаимствана от по-големия SUV – VW Teramont. Външните огледала пък са преместени на предния панел, като този подход е взаимстван от друг „роднина” - Seat Ateca.

Като габарати Tharu почти повтаря базовата версия на Tiguan, която не се продава в Китай. Дължината на кросоувъра 4453 мм, широчината – 1841 мм, а мисочината – 1632 мм. Разстоянието между двете оси е 2680 мм. Дизайнът на кросоувъра е дело на китайското студио на Volkswagen, като интериорът до голяма степен повтаря моделите на марката.

В салона прави впечатление новото място на дефлекторите на климатика, които са поставени по-долу – под екрана на мултимедийната система. Сензорният екран е 8-инчов, като музикалната система поддържа протоколите Apple CarPlay, MirrorLink и китайскя Baidu Carlife. Във високите нива на оборудване се предлага виртуален приборен панел с 10,2-инчов дисплей.

Народният кросоувър на Volkswagen ще струва 25 000 евро

Обемът на багажника е 455 литра, като в него иа 12-волтова розетка и отделение за чанти. Задните седалки се прибират в съотношение 2:3. При пълното им прибиране обемът на багажния отсек е 1543 литра.

Под капака на китайските VW Tharu се поставени турбомотори с обем 1,4 и 2,0 литра - EA211 с мощност 150 к.с. и EA888 с мощност 186 к.с. Те се съчетават с роботизирани скоростни кутии DSG. За по-малкия е предвиден агрегат DQ200 cъс „сух” съединител, а за по-големия – кутия DQ381, чийто съединител ряботи в маслена вана. Машините с 2,0-литров мотор са оборудвани със система 4Motion с многодискова муфа Haldex.

Всички автомобили от модела ще получат задни диодни светлини, а топ-версиите – светодиодни главни светлини. В оборудването може да бъдат включени адаптивен круиз-контрол, камери за кръгов видеобзор и панорамен покрив.

Volkswagen Tharu ще се произвежда в завода в на съвместното предприятие SAIC-Volkswagen в Шанхай, като според медиите в Китай цената на модела ще стартира от 200 000 юана - 25 000 евро. През 2019 г. стартира производството в Мексико, а през 2020 г. – в Аржентина и Русия.

Снимки:  AutoHome.com

Още снимки – в галерията горе.

Тагове: volkswagen tharu
0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Германия ( преди 9 месеца )
    2500 евро са си бруто за квалифициран труд. Сестра ми за ИТ съпорт първо ниво вземаше 1500 след удръжките Касиерка в всеизвестните немски вериги в магазин в Източна Германия взима 750-850 евро чисти. Ако искаш!
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    От немско ( преди 9 месеца )
    Вярно е това за германия.Който е ходил знае какво се кара масово и какво се вижда по пътищата.Голф,Поло и др.от тези класове да към 15 000 евро базови с малко екстри и ниска цена.Последно време все повече виждам Дачии и Шкоди да се карат.До преди 10-15г.немците определено караха по скъпи и хубави коли.В момента обаче положението у съвсем друго и бюджетните автомобили са преобладаващи.Уж локомотива на ЕС най развитата икономика,а немците все по бедни стават и положението наистина е нетърпимо.
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Няма значение за кой народ. За обикновените немци 25 000 евро не е народна цена. Немеца отдавна обеднява. Масово се работи за около 2000-2500 евро на месец. Разходите са огромни. Минимум 1/3 отиват за наем. Данъци, осигуровки, застраховки, телефони и т.н. Накрая ти остават свободни 300-400 евро за лично ползване в най-добрия случай и с тях кола ли ще купуваш или др.ще правиш.А ако си се набълбукал с друг кредит мисията става съвсем невъзможна. Не случайно се карат базови Гоуфове,Поло,Клио,Фиеста
  • #5
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    докато имо балъци ще има и тарикати. пробутват народен салам сцената на луканка и форумната вагонетка изпада в екстаз. на такива като него разчитат от ваг.
  • #4
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Не се уточнява за кой народ...
  • #3
    20 rate up comment 3 rate down comment
    Бааахгу ( преди 9 месеца )
    Влизам в сайта на Рено България / да знам че е Рено / и гледам: Каджар 4х4 с най-високо ниво на оборудване и големия дизел / голям 1.6 / е 28 000 евро. И фолксваген говорят за народен базов 25 000 евро!!!
  • #2
    13 rate up comment 4 rate down comment
    D[V01D] ( преди 9 месеца )
    Преоблечена Шкода Карок за повече пари. Гарантирано от VAG. :D
  • #1
    17 rate up comment 4 rate down comment
    факт ( преди 9 месеца )
    25000€ за базовата версия и то в Китай , колко ли ще струва най-високото ниво на оборудване и 4Х4 в Европа ? Тия от ВАГ са най-големите наглеци да наричат това нещо на тази цена "народен" .