Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Peugeot възражда легендата 504 като електромобил

Концептуалният e-LEGEND изминава 600 км. с едно зареждане

Peugeot възражда легендата 504 като електромобил

Компанията Peugeot разкри външния вид и техническите характеристи на концептуалния e-LEGEND, който е направен в стила на легендарния модел от 60-те години на миналия век 504 Coupe. Прототипът е с електрическо задвижване, като има характерните за купе пропорции.

Peugeot възражда легендата 504 като електромобил

Дължината на концептуалния модел е 4650 мм, широчината – 1930 мм, висоината – 1370 мм, а разстоянието между двете оси достига 2690 мм. По размери, с изключение на широчината, той е по-малък от лифтбека Peugeot 508. Повечето елементи от екстрериора са взаимствани от оригиналното 504 – формата на светодиодната оптика, въздухозаборника на капкаа и логото във вид на щит.

Peugeot e-LEGEND е оборудван с електрически система за задвижване на четирите колела, като двигателят развива 340 кВт (420 к.с.) и 800 Нм мъртящ момент. Той осигурява ускорение от 0 до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди, а максималната скорост е 220 км/ч. Благодарение на батериите с капацитет 100 кВт/ч купето може да измине до 600 км. При използване на специална зарядна станция за 25 минути акумулаторът се пълни до 80%.

Peugeot възражда легендата 504 като електромобил

Концептуалният модел разполага с два режима на придвижване - Soft и Boost. В първия се осигурява максимален комфорт на возещите си с минимална информация на дисплея. При втория пътните получават много повече данни, а самият автомобил става по-остър и динамичен.

Ръчните режими също са два. Стандартният е Legend, като при него на екрана се изобразява приборния панел на 504. При режим Boost напълно се разкрива потенциала на електромотора и се променя графиката на приборния панел.

Peugeot възражда легендата 504 като електромобил

Peugeot e-Legend разполага с гласов помощник от компанията SoundHound. Той разбира 17 езика, може да сменя музиката, да отваря вратите и да избира режима на движение. Разработената специално за модела аудиосистема Focal може да разпределя звука към всеки пътник отделно.

Peugeot възражда легендата 504 като електромобил

Засега в Peugeot нямат намерение да пускат модела в серийно производство, но някои от технологиите му в близко време ще се появят на моделите на марката.

Снимки: Peugeot
 

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Глупости ( преди 8 месеца )
    Сега остава да напишете, че тестът е само за няколко десетки километра и тези 600 са математически предвиждания. Да не говорим, че колата в този си вид е почти негодна за управление, особено с т.нар. футуристичен волан.
  • #7
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Всички знаем че никой няма да си купи тая кабинка от лифт
  • #6
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Много готино това.Защо няма да го произвеждат? Пъти по-добре изглежда от Тесла-та
  • #5
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    За щастие на едни и нещастие на други, Тесла нито са единствените, нито са номер 1 при спортните електрички. Даже не са и в топ 3.
  • #4
    1 rate up comment 10 rate down comment
    bg ( преди 8 месеца )
    Как са копирали от Нисан :)
  • #3
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Ето нещо ... ( преди 8 месеца )
    много по-добро от гащатите кокошки на рено!
  • #2
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    И тези ли почнаха да правят електрички и хибриди на картинки и да се хвалят с това, като вурстовете?!? Хайде произведете го и тогава се хвалете! На картинки с изсмукани от пръстите характеристики всеки може. Единствените, които реално произвеждат и продават спортни електрички са Тесла. Това е положението!
  • #1
    6 rate up comment 0 rate down comment
    GTE ( преди 8 месеца )
    Нека да го видим произведен. На картинка е малко пресилено напомпан. И каква ще му е цената. На новото 508 гледам цени около 70 000 лв което го прави много голям залък.