IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW показа 3 нови версии на Z4

Роудстърът излиза на пазара с двигатели, развиващи 197, 255 и 382 к.с.

BMW показа 3 нови версии на Z4

Третото поколение на роудстъра BMW Z4 дебютира само преди месец на конкурса за дизайн в Пебъл Бийч, а сега производителя разкри всички подробности около модела. Световната премиера на модела ще се състои на автосалона в Париж през октомври, производството му ще стартира през ноември, а продажбите започват през март догодина.

BMW показа 3 нови версии на Z4

Габаритите на новото BMW Z4 са дължина 4324, широчина – 1864, височина - 1304 мм и разстояние между двете оси 2470 мм. В сравнение с предшественика си роудстърът е с 85 мм по-дълъг, със 74 мм по-широк и с 13 мм по-висок. Междуосието е намалено с 26 мм. Покривът е с електрическо управление, като се вдига или сваля за 10 секунди при скорост до 50 км/ч.

Роудстърът вече беше показан във версията M40i First Edition, а сега излизат още три модификации на автомобила - sDrive20i Roadster, sDrive30i Roadster и M40i. За разлика от версията First Edition, те няма да бъдат произведени в ограчена серия и съвсем скоро ще може да се поръчват.

BMW показа 3 нови версии на Z4

Моделът Z4 sDrive20i разчита на 2,0-литров двигател с 4 цилиндъра и турбо, като мощността му е 197 к.с. Той е комбиниран с 8-степенна автоматична скоростна кутия, която предава мощността на модещите задни колела.

Следваща версия - sDrive30i, е получила същия мотор, но с увеличена мощност – 255 к.с. и 400 Нм. При нея предаването също е към задната ос, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5,2 секунди.

Топ-вариантът Z4 M40i, както и версията First Edition, е оборудван с 3,0-литров турбодвигател с 6 цилиндъра, чиято мощност е 382 к.с. и 500 Нм. Това позволява на роудстъра да достигне 100 км/ч от място за 4,4 секунди.

BMW показа 3 нови версии на Z4

Стандартното оборудване на BMW Z4 включва светодиодни фарове, кожен салон (може да бъде комбиниран с алкантара), адаптивно кормилно управлевие, система за внезапно спиране с разпознаване на пешеходци и функция за предупреждение за опасност при престрояване.

Като опции за одела се предлагат адаптивни фарове, покрив с цвят „антрацит” със сребрист ефект, активен круиз-контрол с функция Stop & Go, разпознаване на пътните знаци, проекционен дисплей, асистент за паркиране, информационно-развлекателен комплекс с нова операционна система BMW 7.0.

Ще се предлагат общо 9 цвята за автомобила, а цените предстои да бъдат обявени.

Снимки: BMW

Тагове: bmw z4
0 от 500
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Pfff ( преди 11 месеца )
    Ей пак гроздето кисело бе!!!! Тая марка ка тя винаги е виновна и крива. Ама дали си даватв сметка,че на тия от Бмв им е все тая какво мислят ограниченитв мозъци от БГ които карат 20год кошници и коментират чисто нови коли. Сорете св малко бе. Същата тая база ще се ползва и от ТОЙОТА. Тач сигурно ще е възхвалявате. Ограничени и късогледи ползватели хейтъри.
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BMW ( преди 11 месеца )
    Не съм от София и не съм толкова луд, да карам с повече от 80 км/ч в града. И то само когато бързам и на участъци, където няма пешеходци. Човек трябва много да се съобразява, защото изскачат пенсионери, колоездачи, деца. Та да, от 93-та година. Книжка изкарах доста по-късно! И не, нямаме Бентли-та за жалост. Но с марката БМВ нямаме проблеми! Също съм забелязал, че на човек му върви с дадена марка и като я смени и почват проблемите. На теб с коя ти върви? Не се заяждам, сериозно питам?
  • #11
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    тежък немски шлеп с претенции за спорт и премиум. освен цената няма нищо друго премиум в тази кола.
  • #10
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Не може да кара Мазда и да не е лъжец. Старото поколение с 3-литровия двигател и автоматична е точно 1500 кг. "The new car’s total kerb weight is said to be around 50kg lighter than the car it replaces." Прави си сметка.
  • #9
    3 rate up comment 6 rate down comment
    До БъркаМаслоВода ( преди 11 месеца )
    Как от 93-та? Да не си се объркал нещо? Поне от 83-та само бимбери търкаляте и все нови, нали? По принцип ги ползвате за работни коли, а иначе Ролс, Бентли и Майбах са ви всекидневните коли, а за кеф имате по едно Ферари и Ламбо, обаче тях не ти ги даваха често, защото тъкмо беше изкарал книжка. Ти обаче вечер тайно чопваше ключовете и по цели нощи ги разтриваше. Ти беше онзи, дето по Цариградско караше редовно с над 200 нали? Ех какви милионери сме имали във форума... :)))
  • #8
    12 rate up comment 4 rate down comment
    BMW ( преди 11 месеца )
    От 93-та година в родата ми се карат БМВ-та и това, което си написал за масълце, че са капризни и трошливи са пълни глупости! Като си купиш нов автомобил от магазина няма такива филми. А това, което пишеш съм го виждал при Мерцедес. Това, че някой е карък, прави ли марката лоша? Пълни глупости пишете някой път! Купи си нова немска машина от магазина, пък тогава ми пиши глупости!
  • #7
    4 rate up comment 5 rate down comment
    запознат ( преди 11 месеца )
    Е как може да се чудиш кое е на БМВ?! Емблемите и лепенките са техни. По-скоро в Китай ги правят, но това е друга тема. Двигателите и те са техни и заради това са и толкова капризни и трошливи. И масълце си похапват доволно, обичат да прегряват, да кривят глави, да мешат масло с антифриз, да хвърлят турбота и все такива хубави неща от които ще ви заболи главата и най-вече джоба...
  • #6
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Истински ФИАТ одрал му кожата. То и без това електрониката е на Магнети Марели спирачки на Брембо чудя се кое е на бмв
  • #5
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    3803 lbs | 1725.012 kg Нищо общо с MX-5
  • #4
    6 rate up comment 5 rate down comment
    zoom in ( преди 11 месеца )
    Е к'во за теглото? Има няма 2 тона, то е ясно :)