IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Skoda Superb отново скара Volkswagen със синдикатите

Работниците са против преместването на производството на модела в Германия

Skoda Superb отново скара Volkswagen със синдикатите

Синдикатът на работниците на Volkswagen Group в Чехия отново се противопостави на намеренията на ръководството на концерна да премести производството на Skoda Superb в Германия. Разговорите за пренасочаване на част от моделите на чешката марка към заводи извън страната бяха подновени, след като преди това двете страни не постигнаха съгласие.

Skoda Superb отново скара Volkswagen със синдикатите

След новата среща с шефове на Volkswagen профсъюзите излязоха с декларация, в която категорични отхвърлят възможността за преместване на производството на флагмана на Skoda извън Чехия. От Skoda се опитаха да успокоят напрежението, като говорителят на компанията Томас Котера заяви, че се търсят начини за увеличаване на производството, но те засягат други модели.

„В момента иимаме няколко опции, като една от тях е разширяване на производството на Karoq, като част от него ще бъде насочено към завода в Оснарбрюк (северозападна Германия). Други планирани промени няма”, коментира говорител на чешката марка Томас Котера.

VW Group се опитва да се справи с увеличаващото се търсене на автомобили на Skoda, като за целта някои от моделите ще бъдат насочени към германските заводи на концерна, за да може да се облекчат чешките предприятие. В момента Superb се сглобява в завода в Квасини заедно със SUV-моделите Karoq и Kodiaq, както и със Seat Ateca. Чешката марка разполага и с второ предприятие – в Млада Болеслав, където е централата на компанията.

Снимка: Skoda

Тагове: vw group skoda suoerb
0 от 500
  • #8
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Факт! ( преди 5 години )
    Рено е бъдещето
  • #7
    5 rate up comment 1 rate down comment
    до Z ( преди 5 години )
    По същия начин, по който се обяснява разликата в заплащането в Аурубис България и Аурубис Хамбург.Ние бачкаме, белите господари прибират парите.
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Абе ( преди 5 години )
    *** нали от всичко разбира?Заради такива "разбирачи" като долния половината държава се изнесе.
  • #5
    11 rate up comment 4 rate down comment
    до: Четете причината ( преди 5 години )
    Това не е причина, а оправдание!Правиш ли изобщо разлика между двете?Дори и на малките деца е ясно, че за да се увеличи производството на нещо се разширява предприятието и се увеличават мощностите, а не се мести някъде другаде. За децата е ясно, но за кyхите фенчета на немското не е. Т и заради това са фенове на швабските талиги, защото нищо не разбират. Целта в случая е да се осигури работна ръка за новодошлите инженери, доктори и студенти на фрау Изперкел дето ги докара, а работа няма.
  • #4
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Гост ( преди 5 години )
    Съотношението цена и престижност към количество и качество автомобил видимо е нацелено много успешно. По-скоро няма причини екологичните аспекти да стоят различно от ФВ. Всичко е в съотношението. При този пазар и перспективи бавенето на поръчки е неприемливо. Разбирам чехите, но маркетингът, логиката и вероятно правото повеляват друго. Ако не знаят как, да ме поканят на неприлично висок хонорар е ще ги оправя за една седмица. Вдигам цените и ... готово.
  • #3
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    дошо не може да чете
  • #2
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Axa ( преди 5 години )
    Е суперба неможе, да вземат ситигоу за Ханс и Мимет
  • #1
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Типичната VAGeнска политика....