Toyota показа Yaris GR Sport преди премиерата на спортната версия на модела на салона в Париж в началото на октомври. GR Sport е еволюция на някои от идеите, вложени в Yaris GRMN, който пък от своя страна е вдъхновен от рали боеца Yaris WRC.
GR Sport получава стандартното за Европа хибридно задвижване на моделите на Toyota в допълнение с някои стилистични промени и по-спортно окачване. За разлика от GRMN новата версия на Yaris се отказва от купето с 3 врати, а 6-степенната механична трансмисия е заместена от CVT автоматик.
Ключовите промени включват амортисьори Sachs Performance, солидна стабилизираща щанга и клирънс, който е снижен с 11 мм в сравнение с обикновения Yaris. Гумите са същите като при GRMN – Bridgestone Potenza RE50. Спортното излъчване на колата се допълва от 17-инчови черни лети джанти, черен спойлер на ръба на багажника и още няколко черни детайли в екстериора.
В интериора промените се ограничават до спортни седалки с бели шевове и по-малък волан, зает от Toyota GT86, както и лого GR на арматурното табло. Задвижването на GR Sport е поверено на хибридна система с 1,5-литров бензинов двигател с мощност 105 конски сили и среден разход 3,3 литра на 100 километра, като се отчита и пробегът на ток. Същата задвижваща система ще използва и при хибридния Prius C.