Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Спортната Toyota Yaris получи хибридно задвижване

Новата версия на хечбека ще дебютира на салона в Париж

Спортната Toyota Yaris получи хибридно задвижване

Toyota показа Yaris GR Sport преди премиерата на спортната версия на модела на салона в Париж в началото на октомври. GR Sport е еволюция на някои от идеите, вложени в Yaris GRMN, който пък от своя страна е вдъхновен от рали боеца Yaris WRC.

Toyota Yaris GR Sport получи хибридно задвижване

GR Sport получава стандартното за Европа хибридно задвижване на моделите на Toyota в допълнение с някои стилистични промени и по-спортно окачване. За разлика от GRMN новата версия на Yaris се отказва от купето с 3 врати, а 6-степенната механична трансмисия е заместена от CVT автоматик.

Ключовите промени включват амортисьори Sachs Performance, солидна стабилизираща щанга и клирънс, който е снижен с 11 мм в сравнение с обикновения Yaris. Гумите са същите като при GRMN – Bridgestone Potenza RE50. Спортното излъчване на колата се допълва от 17-инчови черни лети джанти, черен спойлер на ръба на багажника и още няколко черни детайли в екстериора.

Toyota Yaris GR Sport получи хибридно задвижване

В интериора промените се ограничават до спортни седалки с бели шевове и по-малък волан, зает от Toyota GT86, както и лого GR на арматурното табло. Задвижването на GR Sport е поверено на хибридна система с 1,5-литров бензинов двигател с мощност 105 конски сили и среден разход 3,3 литра на 100 километра, като се отчита и пробегът на ток. Същата задвижваща система ще използва и при хибридния Prius C.

0 от 500
  • #5
    18 rate up comment 3 rate down comment
    ГТР ( преди 9 месеца )
    Фен съм на ГТР и Нисан като цяло от японските,мазда също ми допада,другото е извращения.ГТР е много много над супра и селика,а ако гъзо можеха да правят спортисти,нямаше БМВ да им правят спортните модели.А над всички е Порше,нямат еквивалент, Мерцедес в спорта също постигат много,тойотка.... Тъжно ми звучи дори в едно изречение.А тоя лфа,виж как го мятат на ринга,че това ще им остане,12 години го правеха,той излезна като остарял модел и друг няма да направят следващите 20 години,защото не могат.
  • #4
    6 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Трите германски марки в цялата си история произвеждат СКУЧНИ,КОНСЕРВАТИВНИ СЕДАНИ И КОМБИТА с премиум цени и по-мощни двигатели,съответно и горивно неефективни. Никога не са имали и нямат кола като Lexus LFA.
  • #3
    22 rate up comment 7 rate down comment
    ... ( преди 9 месеца )
    БМВ,Мерцедес и Ауди нямат спортни и бързи коли това ли каза ? Само виж на Мерцедес историята в автомобилните спортове и пак ще си говорим,а и АМГ правят трактори.През 1964г Мерцедес пуска 300SLнай-бързата кола в серийни производство.Тойота тогава са правили подобия на коли, а лексус тях още ги е нямало в плановете.Стига сте писали глупости
  • #2
    14 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Нисана доминира в света,германчетата нямат по-бърза спортна кола. Но Тойота е синоним на спортни коли- Селика,Супра,Lexus LFA,германците БМВ,Мерцедес,Фолксваген и Ауди до ден днешен нямат по-бърза кола в цялата си история на автомобилостроене.
  • #1
    24 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    "спортна" и "тойота" не седят в едно изречение.газо ли е ,гъзо ли е,ги няма никакви.Нисана доминира сред японците, колкото и да се напъват от анадола няма на направят по-добра и успешна спортна кола!!!