IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Кабрио с 1020 конски сили - защо не?

Германската тунинг компания Posaidon доработи Mercedes-AMG S63

Кабрио с 1020 конски сили - защо не?

Суперхибридът Project One ще утвърди Mercedes-AMG сред производителите на най-скъпите и впечатляващи автомобили в света, най-малкото защото колата ще се задвижва от дериват на V6 мотора, с който Люис Хамилтън и Нико Розберг спечелиха световните титли във Формула 1 от 2014 година насам.

Мощността на Project One е 1034 конски сили, с малко повече от тази на тунингования кабриолет Mercedes-AMG S63 с 6,3-литров V8 мотор с две турбини.

Кабрио с 1020 конски сили? Защо не

Какво му трябва на един кабриолет? Точно така, 1020 конски сили, какво друго. Проектът е дело на тунинг ателието Posaidon, специализирано в доработката на различни модели на Mercedes и дори Maybach.

Тунинг специалистите са увеличили работния обем на мотора от 5,5 на 6,3 литра, подменили са част от компонентите на двигателя с такива, които са изработени от материали, понасящи по-сериозни натоварвания, подсилили са пружините на клапаните и са променили и степента на сгъстяване. На ревизия е подложена и работата на турбините, системата на охлаждането, електронният блок, който управлява работата на мотора и т.н.

Кабрио с 1020 конски сили? Защо не

Крайният резултат е 1020 конски сили и 1400 Nm. За сравнение –серийният Mercedes-AMG S63 се предлага с 585 конски сили и 900 Nm. Повишената мощност и огромният въртящ момент пък са довели до подсилване на диференциала и 7-степенната автоматична трансмисия.

Ускорението на творението на Posaidon от 0 до 100 км/ч става за 2,9 секунди, с 1 по-секунда по-бързо от серийния S63, а максималната му скорост е електронно ограничена на 350 км/ч.

Снимки: Posaidon

Тагове: posaidon mercedes-amg s63