IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Koenigsegg измисли как да бие Tesla по динамика

Колите на шведите ще ускоряват до 100 км/ч за по-малко от 1,9 секунди

Koenigsegg измисли как да бие Tesla по динамика

Компанията Koenigsegg ще усъвършенства своите силови агрегати, за да може те да превъзхождат като динамика Tesla Roadster. По думите на шефа на шведския производител Кристиан фон Кьонигсег, става дума за ускорението от 0 до 60 мили в час (96 км/ч), което при американския роудстър ще е в рамките на 1,9 секунди.

Koenigsegg измисли как да бие Tesla по динамика

„Няма как подобни характеристики да не ме безпокоят, но нашият екип инженери вече е намерил решение, което ще направи колите на Koenigsegg още по-бързи от Tesla”, коментира шефът на компанията пред Top Gear.

Очаква се, производителят на суперколи да използва за моделите си силов агрегат от нов вид. В него ще влязат трансмисия Koenigsegg Direct Drive (KDD), електромотор и батерии от модела Regera, както и двигател Freevalve без разпределителен вал и дроселна клапа.

Инженерите са били принудени да увеличат разхода на гориво с около 5%, но това ще доведе до добавяне на мощност от 608 к.с. – до 1968 к.с. С помощта на електромотора мощността ще надхвърля 2000 к.с., което ще позволи на хиперколата до развива скорост от 400 км/ч за 14 секунди. Постижението на Koenigsegg Regera, който развива 1500 к.с., е точно 20 секунди.

Снимка: Koenigsegg

Тагове: tesla koenigsegg
0 от 500
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гибли ( преди 11 месеца )
    Шведите са върхът. Винаги.
  • #12
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Ще стане като с моторите. 1000 к.с, 1500 к.с 2-3-4000 к.с и ще ги ограничат на 500 щото стават смъртоносни машините.
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Лебедовата песен на ДВГ.
  • #10
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Болния казанлъченин ( преди 11 месеца )
    с пластмасовите бездиханници отново не е пил хапчета и генерира трафик с обръщения от тип “ВАГи”.
  • #9
    2 rate up comment 5 rate down comment
    освен да ... ( преди 11 месеца )
    дига пушиляци нищо друго не е измислил с това абсурдно задно при тази мощност!
  • #8
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    ВАГи, ти кога ги кара и двете и кога успя да направиш такова подробно сравнение? Аре да спреш да правиш свободни съчинения по картинка, че вече даже не си смешен, а трагичен! бЕгай на пясъчника пред панелката да си играеш с другите деца и не се прави на много знаещ, че не ти се получава!
  • #7
    4 rate up comment 20 rate down comment
    малки разлики ( преди 11 месеца )
    само дето тоя швед прави единични бройки а бугатитата са серийно ! само дето на шведа колите са голи лагерници а в бугатито тънеш в лукс и разкош и може цял ден да си го караш без да те умори, а от шведа след 30 минути ще си дроб дето се вика - малки разлики :)
  • #6
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Ускорение от под 3 сек е предостатъчно. Останалото е изхвърляне. По добре тия пари които ще се хвърлят за да се постигне 1 сек по-добро ускорение да ги вложат в други неща. Окачване, управление и тн.
  • #5
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Знаете ли какво значи. Ще сме свидетели на още по - мощно бугати!
  • #4
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Ако на ФВ ще им се стъжни, не знам на Тойота кво ще им се случи.