Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

General Motors разработва революционно зарядно за електромобили

Само за 10 минути устройството ще осигурява пробег от 290 км

General Motors разработва революционно зарядно за електромобили

Електрическите автомобили стават все по-популярни в цял сят и тази тенденция ще продължи да се развива, тъй като автомобилните производители прозължават да пускат нови пазари, като подобравят техните характеристики.

General Motors разработва революционно зарядно за електромобили

Един от големите проблеми си остава пробегът, който е на път да бъде разрешен. Новите електромобили вече изминават по над 300 км с едно зареждане, което е сравнително приемлив показател за повечето шофьори. Те обаче трябва да се запасят с търпение, когато се стигне до ново зареждане на батериите на колите им.

Времето за него зависи както от модела, така и от самото зарядно устройство, но във всички случаи е доста голямо. Популярният в Европа Nissan Leaf, например, се нужда от 7,5 часа за зареждане. Има и система за бързо зареждане, която осигурява допълнителен пробег, но и нейното използване отнема поне 30 минути.

Инженерите на General Motors се опитват да отстранят именно този недостатък, като са готови с нова система за бързо зареждане. Подробности за нея засега не се разкриват, но се знае, че само за 10 минути тя осгурява допълнителен пробег от 290 км. Така тя ще превъзхожда технологията, използвана при бъдещото Porsche Taycan, която обещава добавяне на 100 км само за 4 минути.

Много важно е и друго – колко ще струва новата система на GM, като именно това ще се окаже и решаващият фактор за нейното евентуално използване.

Снимка: General Motors
 

Тагове: general motors
0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Еми цъкнах си едно плюстче и ти сложих минусче, останалите са ти дар от някой друг. Писах че си 100 нива под мен, защото ти показа с поведение че си такъв. Все едно ти казах, че земята е кръгла а ти се присмя и каза, че била плоска и аз трябва да доказвам с инфо че е кръгла. И умните хора не знаят всичко, но самво тъпаците, които нищо не знаят спорят с тези които знаят. Вярвай си че земята е плоска и стои върху слон. И не ме успокоявай че няма такава цена, защото цената на батерията в реалноста е толкова. Ако все пак искаш да се ограмотиш напиши в гугъл: „Какво има в батерията на Tesla” п.п. 45000 долара е цената на 85 киловатовата батерия, за 100 киловатовата не ми се мисли.
  • #13
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Ми то човека ясно е написал къде го е прочел. Въприки, че там пише 45000 долара.
  • #12
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    До този със 100-нива над мен Цъкни си още плюсчета, а на това, което ти е неудобно минуси и си мисли, че си над другите! Съвсем нормално те попитах откъде ти е инфото да дадеш източника, а ти започна да обиждаш. Ако гледаме по простотия и тъп0та, наистина си 100 нива отгоре. Даже и повече.
  • #11
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Факт! ( преди 9 месеца )
    Германците не знам нещо да са измислили в автомобилостроенето освен отхвърления в цял свят като канцерогенен дизеловият двигател макар че и там не е сигурно.Немец освен нещо неработещо скапано и безполезно не измисля друго.
  • #10
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    До тоя който е писал ха ха дай инфо за батерията на тесла вместо да нарича хората че си измислят да напише в гугъл: какво има в батерията на тесла. Ще види цена и всичко и другия път като знае че е *** и не е прочел два реда в живота си и разчита само на информазия която тъпата му грава съчинява може и да спре да опонира хора, които са 100 нива над него информативно. И още нещо може да прочетеш *** главо в нета, че бързото зареждане убива батериите на електромобилите.
  • #9
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Бъдещето е на електр ( преди 9 месеца )
    Почти всичко измислено в автомобилостроенето е измислено от ГЕРМАНЦИ!! “Немци “казват само тъпите *** и българските русолизци!
  • #8
    3 rate up comment 11 rate down comment
    до: pena ( преди 9 месеца )
    Дай да ги видим къде са тези зарядни станции с 300kW , че нещо не мога да се сетя за такива. Какви проекти има е едно, а какво има в действителност е съвсем друго. То и сега има разни проекти за 400kW, като се съединяват по няколко пауър модул паралелно и им се обединява мощността, но реално и на практика при зареждане нещата са съвсем други. И преди пак да се опитваш да наричаш хората „д**или“ се погледни в огледалото и виж да не би случайно да си мислиш, че и другите са, като теб!
  • #7
    7 rate up comment 3 rate down comment
    xxxx ( преди 9 месеца )
    Но, никой не казва колко такива бързи цикъла/заряд/ще издържи батерията!
  • #6
    4 rate up comment 3 rate down comment
    фолк с ваген ( преди 9 месеца )
    айде давайте ги вече тия евтини коли на ток в мобилето, стига сте ни надъхвали само!!! Грам не ми пречи времето за зареждане! Имам добри авери във всеки град в БГ и с удоволсвие ще се отбивам на гости да унищожим някое кило ракиджоска с доматки докато се зареди машината. ако дълго се зарежда и баровете ше обиколим, и *инджа на коленце ще сложим със спестените кинти от бенцина!
  • #5
    2 rate up comment 4 rate down comment
    pena ( преди 9 месеца )
    "Само за 10 минути устройството ще осигурява пробег от 290 км" Преведено на език за не-деeбили зарядно с мощност 300kw. Тоест, нищо революционно, съществуващия CCS стандарт вече поддържа 300kw.