Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Седанът на Geely и Volvo дебютира пред публика

Третият модел на Lynk&Co ще се предлага само с хибриден агрегат

Седанът на Geely и Volvo дебютира пред публика

През 2016 г. компаниите Volvo и Geely създадоха марката Lynk&Co, а годиа по-късно в Китай излезе първият неин модел – кросоувър с името 01. Той бе последван от компактен SUV – 02, а до края на годината гамата ще бъде попълнена и със седан – 03.

Седанът на Geely и Volvo дебютира пред публика

Неговата серийния версия беше официално представена на автосалона в Ченду, Китай. Тя не се различава от прототипа, показан през 2017 г. Както и вече споменатите кросоувъри 01 и 02, седанът 03 е изграден на платформата CMA. Тя е разработена от Geely и Volvo, като е в основата и на кросоувъра Volvo XC40.

Седанът на Geely и Volvo дебютира пред публика

Дължината на Lynk&Co 03 е 4639 мм, широчината – 1840 мм, височината – 1460 мм, а растоянието между двете оси – 2730 мм. Задвижването на седана ще става в хибриден агрегат, който се зарежда от електропреносната мрежа. В него влизат 3-цилиндров бензинов турбомотор на Volvo с мощност 156 к.с. и 7-степенна роботизарана скоростна кутия с два съединителя.

Седанът на Geely и Volvo дебютира пред публика

Седанът на Geely и Volvo дебютира пред публика

Двата кросоувъра на марката се предлага също със 1,5-литров мотор със 179 к.с., както и с 2,0-литров със 190 к.с., отново производство на Volvo. По-малкият – 01, е достъпен и с хибриден агрегат с 1,5-литровия мотор със 156 к.с. Само на ток тази версия изминава 51 км.

Седанът на Geely и Volvo дебютира пред публика

Засега автомобилите на Lynk & Co се произвеждат и продават само в Китай, но от края на 2019 г. те ще се сглобяват в завода на Volvo в Гент. Продажбите им в Европа стартират в средата на 2020 г.

Снимки: Geely




 

Тагове: lynk & co 03
0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    На снимки определено хваща окото. Но да видим на живо как ще е. Макар че ние ще си почкаме - докато отворят шоу рум тук. Освен ако не ги пуснат в Мото Пфое. но не мисля че това им е стратегията. И цената ще е най-важното.
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Германофоб ( преди 7 месеца )
    Икономиката на ЕС викаш ми що пцуеш Рено тогава те не са ли ЕС или само немските бангии са в ЕС.Сбъркан народ+логика.
  • #2
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 7 месеца )
    Двулетровото турбо, бензин, без хибридност, ръчни скорости.Ако се предлага този пакет, дори бих попитал за цена. При добра цена - тук веднага си помислих, че трябва да обясня какво значи "добра", примерно нещо 10-15 % под преки конглокенти от рода на Инсигниа и Суперб, при съобразяване на версия и пакет, ще се почувствам силно заинтигован да го разгледам отблизо и проверя. Пък - кой знае?! Имаше прогноза, че след 30 години 90% от европейците ще карат китайски коли.
  • #1
    1 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    кой с вълнува от тия китайци