Електрическата версия на популярния Peugeot 208 трябва да дебютира догодина, а от компанията изтича все повече информация, че на външен вид версията с батерии няма да се отличава кой знае колко от модела с конвенционално задвижване. 
Електрическият 208 ще е изграден на платформата e-CMP – версия на основната CMP (Common Modular Platform), разработена съвместно от PSA Group и китайците от Dongfeng. Тази платформа позволява създаването на много на брой модели, които да получават най-разнообразно задвижване.
Според френските медии електрическото 208 ще се отличава основно по радиаторната решетка, а в менюто на инфотейнмънт системата ще се появят подменюта, специфични за електромобила. Това предположение беше потвърдено от главния дизайнер на Peugeot Жил Видал.
„Няма нужда да крещим, че това е електрическата версия на 208 – обясни той. – Електрическото задвижване просто ще допълни гамата на 208, тук не става въпрос за самостоятелна версия.”
Освен това Видал допълни, че в Peugeot не виждат нужда да обособяват самостоятелна подмарка, която да предлага само електромобили.
„Засега нямаме намерение да лансираме отделен подбранд за електромобилите ни – обясни той. – За нас платформата e-CMP означава възможност да предлагаме различно задвижване на моделите ни и това е част от плана ни до 2025 година всички наши модели да имат и електрическа версия.”
Снимка: Peugeot


0