Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Suzuki е най-печелившата автомобилна марка в света

През второто тримесечие на годината японците изпревариха BMW

Suzuki е най-печелившата автомобилна марка в света

Японският производител Suzuki е най-печелившата автомобилна марка в света за второто тримесечие на 2018 г. Това съобщава изданието Manager Magazin, което се позава на доклад на компанията Ernst & Young.

Suzuki е най-печелившата автомобилна марка в света

Според получените резултати, маржът при японската марка е 11,8%. Това означава, че при всеки 100 евро, получени от продажба на автомобил, Suzuki печели 11,8 евро. На втора позиция е компанията BMW, при която този показател е 11,4%. Ако се брои резултатът и от двете тримесечия на 2018 г., германците все още имат предимство пред японците.

Любопитното е, че класираният на трето място след първото тримесечие Daimler се смъква до шеста позиция през второто, като при него печалбата е 6,5%. Същото се случва и с Volkswagen, който беше четвърти, но през второто тримесечие е седми с 6,0%.

Що се отнася до общата печалба от продажба на автомобили през 2018 г., на първо място е концернът Volkswagen, който е продал и най-много коли. След него се нарежда Toyota, която обаче печели по друг показател – цена на акции на борсата. Според доклада на Ernst & Young, в момента най-изгодна в момента е печалбата именно от ценните книжа на Toyota на фондовия пазар.

Снимка: Suzuki
 

Тагове: bmw suzuku
0 от 500
  • #10
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    И на каква база имат такава надценка?! Нито са премиум марка нито са инвестирали в нови технологии за да избиват пари. Ама щом има заблудени да им плащат нека ги стрижат.
  • #9
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Я дайте маржа на Ферари и Порше да видим дали няма и по-рентабилни. Може и Пагани да включите.
  • #8
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Сузуки, се отърва от VW, и ето резултатите. Мазда, също възкръсна след Форд....
  • #7
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Питам ( преди 9 месеца )
    А дали премиум с премиум цена в сервиза е по-добре?
  • #6
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Демек с надценка като за премиум коли. Не мерси.
  • #5
    20 rate up comment 11 rate down comment
    GTE ( преди 9 месеца )
    Сузуки ползват утвърдени и изпитани технологии най-вече от Тойота. В Европа двигателите им отговарят на Евро 6+ стандарта, така че за тука няма компромис. За САЩ и Япония е същото. Най-старите технологии остават за Източните Азиатски пазари.
  • #4
    24 rate up comment 11 rate down comment
    Man ( преди 9 месеца )
    Сузуки не е най-печелившата, а най-рентабилната. Разликата в значението между двата термина е значителна. Според статията, най-печелившата е Фолксваген. Сузуки правят ЕВТИНИ и непретенциозни коли, със стари технологии, но както изглежда и за "техния влак си има пътници". Точно поради факта, че използват стари и проверени технологии, коли са им много здрави.
  • #3
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Еми нормално индийския пазар нарастна с 18% и мина немския по бройки а там половината пазар го държи Сузуки-Марути което пък е половината от продажбите на Сузуки интересно как докарва такъв марж от там
  • #2
    23 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Точно това идвах и аз да напиша. Сузуки е синоним на съмнително качество, а ценовата им политика е крайно завишена и нереалистична.
  • #1
    37 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Факта че масов производител печели повече от премиум производителите е повод за радост само за акционерите на компанията. За потребителите означава: високи цени/стари технологии/евтини материали.