Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW вдигна леко завесата около новата „тройка”

Моделът ще получи най-мощния 4-цилиндров двигател в историята на марката и нов тип амьртисьори

BMW вдигна леко завесата около новата „тройка”

Премиерата на новото BMW 3-Series е близо и от компанията-производител разкриха любопитно подробности за автомобила. В момента той се тества усилено на Северната дъга на „Нюрбургринг”, като целта е оптимизиране на комфорта на возене и динамиката на седана.

BMW вдигна леко завесата около новата „тройка”

Според официалната информация, моделът ще претърпи пълно модернизация на окачването на колелата, пружините и амортисьорите, кормилното управление и спирачната система. Центърът  на тежестта на автомобила е с около 10 мм по-нисък в сравнение с предишното поколение на седана, а разпределението на теглото между осите е в съотношение 50:50.

От компанията твърдят, че значително са повишени устойчивостта на каросерията срещу усукване и свързването на компонентите на окачването, които са от решаващо значение за настройките на кормилното управление и акустиката при шофиране. Пъргавината и прецизността на кормилното управление са повишени благодарение на значително разширените следи.

BMW вдигна леко завесата около новата „тройка”

Новото BMW 3-Series ще получи модернизиран двигател с 4 цилиндъра, който ще е най-мощният от този тип в историята на марката. Подробности за агрегата не се разкриват, но се съобщава, че разходът на гориво при него е с 5% по-нисък от аналога му при предишното поколение на модела. Моторът работи в комбинация с доработена осемстепенна трансмисия Steptronic. Бензиновият двигател има и филтър за твърди частици, за да се вмести в нормата за вредни емисии Euro 6d-TEMP.

Освен каросерията по-леки и по-здрави спрямо предишният модел са и предната и задната ос на новото BMW 3-Series. Благодарение на това е възможно кинематиката и еластокинематиката на окачването да бъдат насочени особено точно към уверени и в същото време спортни характеристики при шофиране. За първи път при модела на баварците се изполват амортисьори, работещи безстепенно и прогресивно в зависимост от съответния ход на окачването. По този начин е възможно прецизно неутрализиране на колебанията, възникващи при преминаване през неравности на пътното платно и при динамично движение по завои .

BMW вдигна леко завесата около новата „тройка”

Тези амортисьори са част от серийната технология на окачването на модела, което включва и възможност да сваляне на каросерията с 10 мм. В оборудването е включено и система за променливо кормилно управление, като и M-спортен диференциал, който е свързан със системата за контрол на стабилността DSC (Динамичен контрол на стабилността). Това осигурява ограничаване на разликата между оборотите между вътрешното и външното за завоя задно колело. По този начин, в зависимост от ситуацията на пътя, може още в зародиш и без спирачни намеси да бъде повлияно както на недозавиването, така и на презавиването на автомобила.

На свой ред активният блокаж на диференциала целенасочено разпределя мощността между задните колела. По този начин той предотвратява превъртането на колелото с по-ниско сцепление и осигурява неограниченото оползотворяване на мощността на двигателя. Освен това оптимизираната стабилност без спирачна намеса повишава и прецизността и точността на пътя.

Снимки: BMW

Тагове: bmw 3-series
0 от 500