Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новото BMW 3-Series отслабва с 55 кг

Всички модификации на "тройката" стават „меки” хибриди

Новото BMW 3-Series отслабва с 55 кг

На феновете на BMW им се наложи цели 7 години да чакат новото BMW 3-Series, но неговата премиера вече е съвсем близо. Тя ще се състои по време на автосалона в Париж през октомври. И колкото е по-близо събитието, толкова повече нови подробности за автомобила се появяват в западните медии.

Новото BMW 3-Series отслабва с 55 кг.

Последните от тях бяха публикувани в изданието BMWblog, което показа и тестови прототип на модела, покрит с камуфлаж. От информацията става ясно, че благодарение на преминаването на новата платформа CLAR „тройката”, която носи индекс G20, ще свали цели 55 кг. от теглото.

В момента модификацията BMW 318 с 3-цилиндров бензинов двигател тежи 1475 кг., докато теглото на базовия вариант на новата G20 ще бъде 1420. Освен това „тройката” ще запише забележителен прогрес при управляемостта и плавността на движение – нещо, с което вече успяха да направят впечатление другите модели на платформата CLAR.

Новото BMW 3-Series отслабва с 55 кг.

Още една новост – всички модификациите на BMW 3-Series ще станат „меки” хибриди със стартер-генератор, захранван от отделна 48-волтова мрежа. При това, в гамата ще бъде включен и пълноценен хибрид, който ще може да се движи само на електричество. Моторите за модела ще бъдат 2,0-литрови бензинови (B48) и дизелови (B47), а топ-версията, поне на първо време, ще е BMW M340i. Тя ще разчита на 6-цилиндров B58, чиято мощност ще бъде увеличена до 385 к.с.

Задвижването ще е към задната ос или към четирите колела (xDrive). Базовите версии ще поумат механична скоростна кутия, а останалите – 8-степенен автомат. Разикалните промени ще са в интериора, където архитектурата и центалната консола ще повтарят тези на новото 8-Series.

Новото BMW 3-Series отслабва с 55 кг.

Продажбите на седана BMW 3-Series стартират веднага след премиерата. Малко по-късно ще бъде показано и комбито. Все още не е ясно какво ще се случи с лифтбека 3 GT, чиято събда се обсъжда от ръководството на баварците.

Снимки: BMWblog.com

Тагове: bmw 3-series g20
0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    То да не е някоя японска бангия с двигател на СсанЙонг и електроника на Ситроен.
  • #15
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    А бе с тея нови директни инжекции, положението става все по готино за сервизите.
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    За бмв и мерцедес положението може да се приеме. Но ваг е трагедия
  • #13
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Какъв е проблема в това да има френски двигатели. Пежо 208 като гледам пластмасите му вътре са като новите шкоди. Едни и същи доставчици. Бутала, ми то сигурно има една фабрика за бутала в цял свят. Всички коли вече са еднакви. Единствено трябва да се избягват немските щот са прехвалени.
  • #12
    4 rate up comment 0 rate down comment
    когато ... ( преди 10 месеца )
    рено или коя и да е друга френска ширпотреба стъпи на платформа, подобна на CLAR от BMW - единство на стомана, алуминии и карбон, ще цъфнат налъмите! гарантирано!!
  • #11
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Факт!-тическия ... ( преди 10 месеца )
    отново се е увредил от ползване на рено! А това са ФАКТИТЕ: The Cluster Architecture (CLAR) platform is an car platform developed by BMW. Четете википедиата поне ве, рендаци замотани!
  • #10
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Мдааа, невежеството те издаде, че си го писал ти. Не си го копирал.
  • #9
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    The Cluster Architecture (CLAR) platform is an car platform developed by BMW.
  • #8
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Изречението "CLAR is a car platform developmet by BMW" е със сериозна грматична грешка и правописна грешка. Не е копирано, а писано от неграмотник. Крайно отчаян нещастник се опитва да лъже, че БМВ имат собствени платформи.
  • #7
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Какво вио става!? И сегашната тройка е на френска платформа.