Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Европейската Honda HR-V получи турбо двигател

Фейслифтът на компактния кросоувър излиза на пазара през октомври

Европейската Honda HR-V получи турбо двигател

След японската и американската, планиран фейслифт претърпя и европейската версия на компактния кросоувър Honda HR-V. Най-важната новина при нея, е че получава 1,5-литров бензинов турбо двигател. Второто поколение на модела е създаден върху платформата на хечбека Honda Jazz и се произвежда от 2015 г.

Европейската Honda HR-V получи турбо двигател

Най-забележимата разлика в автомобила след фейслифта е широката хромирана лента отпред, която визуално свързва фаровете. Освен това моделът получи нова предна броня с въздухозаборници с друга форма и фарове с хромирана облицовка, както и по-различни дневни светлини. Отзад се забелязват затъмнените задни светлини и хромираният елемент върху петата врата. Освен това по-високите комплектации ще се предлагат с LED светлини.

Европейската Honda HR-V получи турбо двигател

Японската компания не показа снимки от салона на фейслифта, но се знае, че предните седалки са нови и имат по-развита странична опора, а платът, използван за тапицирането им, е с по-добро качество. В по-скъпите нива на оборудване има съчетание от кожа и плат. Освен това някои от автомобилите ще бъдат оборудвани със система за активно шумопотискане. Тя следи звуците с два микрофона и след това ги препокрива с антифазни аудио сигнали през високоговорителите.

Има и новости в техническата част, като най-важната е появата на 1,5-литров турбо двигател VTEC. Подобен мотор се монтира върху други модели на Honda - Civic, Accord и CR-V. В зависимост от версията той развива от 174 до 205 конски сили, но точните характеристики на този двигател в HR-V още не са известни.

Европейската Honda HR-V получи турбо двигател

Продажбите на обновения кросоувър в Европа ще започнат през октомври тази година, но в началото автомобилът ще се предлага с досегашните двигатели: 1,5-литров бензинов атмосферен с мощност 130 конски сили и 1,6-дизелову развиващ 120 коня. Бензиновият се комбинира с механична или автоматична трансмисия, а дизеловият - само с механична. Кросоувърът с новия бензинов турбо двигател ще се появят на пазара идната пролет.

Снимки: Honda

Тагове: honda hr-v
0 от 500
  • #5
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Пожарогасител ( преди 6 месеца )
    Тази кола е срам за купувача и позор за продавача
  • #4
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    За по-малко пари има много по-добри модели, от други производители, разбира се. Дизела на тази хондичка със 140 км/ч показва 10.5/100 разход. Все пак говорим за С-сегмента. На базата на Сивик е, алоооо! Да си го карат!
  • #3
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Колата е страхотна! Много изпипан СУВ са направили и от първото поколение до сега са много добри. Единствената ми забележка е към хромираната лента отпред. Разваля цялата хармония на автомобила. Много грозно седи. Всичко останало е супер. Интересно ще е турбо мотора 1,5 с каква мощност ще бъде. Карал съм само атмосферната версия и е доста добър. Не е за състезания, но си справя перфектно и е много икономичен. Оборотите не го плашат. Дори и да го вкарваш в лютеницата пак е икономичен.
  • #2
    15 rate up comment 5 rate down comment
    хан ( преди 6 месеца )
    Много добра машина.Хубава за града и извън,както и висок просвет.СЛед фейслифта,определено хваща окото,но цената,пак ще е дебела
  • #1
    8 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Много смотан модел.