IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen го закъса за квалифицирани инженери

Компанията изпитва недостиг на специалисти, работещи с новите екостандарти

Volkswagen го закъса за квалифицирани инженери

Компанията Volkswagen изпитва недостиг на квалифицирани инженери, което ще доведе до проблеми със сертификацията на двигателите на марката по новия стандарт WLTP, влизащ в сила на 1 септември.

Volkswagen го закъса за квалифицирани инженери

Пред Automotive News Europe шефът на компанията Херберт Дийс заяви, че този проблем ще доведе до забавянето на производството на някои модели. Факт е, че Volkswagen се раздели с голям брой от опитните си инженери след избухването на скандала с манипулираните дизелови двигатели от 2015 г. и още не може да им намери квалифицирани заместници.

„Загубихме много експерти в тази област, а и самата сертификация на двигателите стана още по-сложна. Регулаторните ограни станаха по-умни и гледат по различен начин на тестовете за вредни емисии, на които се подлагат автомобилите. Сега тях ги интересума дори какви гуми се слагат, както и дали работи климатикът по време на изпитанията”, коментира Дийс.

Новите правила, регулиращи максималния разход на гориво и нивата на вредните емисии СО2, влизат в сила на 1 септември. Цикълът WLTP заменя остарелия NEDC, като е доста по-строг. Основната промяна при него е увеличаването на километрите, които трябва да измине автомобила по време тестове, като нараства броя на ускоренията и се намалява времето за спиране.

Снимка: Volkswagen

Тагове: volkswagen wltp
0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Мммм ( преди 5 години )
    "загубихме много специалисти в тази област след скандала 2015г." То именно тези "специалисти" ви доведоха скандала през 2015г
  • #8
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    И резултата от 500 модела е?...260 000 000 000 приходи за 2017Докато PSA част от които е опел дори не са в десетката на производителите.
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    И резултата от 500 модела е? С новия стандарт ще се видят доста ***.
  • #6
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Опел предлагат 5 модела, VAG 500 - има известна разлика. Кое са въвели опел миналата година?
  • #5
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Бъгчо ( преди 5 години )
    Не спряха да реват за тоя нов стандарт. Голяма изненада. То от 2 години се знае че влиза в сила на 1.Септември.2018, те сега се сетиха да тестват по него... Опел го въведоха още миналата година.
  • #4
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 5 години )
    Хех, доживяхме официално признание от вагонетките че инженерите им са некадърни да правят модерни автомобили. Ами закривайте тогава, достатъчно хора изтровихте.
  • #3
    8 rate up comment 6 rate down comment
    електрошофьор ( преди 5 години )
    Няма ги вече инДженерите които правят врътките със софтуера. Другите фирми защо нямат тези проблеми? Ами инжерените кадри, които могат да работят според правилата не са могли да виреят в тази измамна среда. Затова НЯМА кадри, които да са се развивали в това направлиние
  • #2
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Те инджинерите на Изперкел може да са хидроиндженери, както нашият хидроиндженер на нацията от сараите дето за консултация взема по няколко милиона.
  • #1
    18 rate up comment 2 rate down comment
    проф. Ан ( преди 5 години )
    Не думай, от толкова много инженери, кпотп Меркел ви докара, нито един ли няма достоен?