Проучване в Русия установи след колко време местните собственици на нови автомобили ги препродават. Оказа се, че привържениците на премиум марките по-често се разделят с колите си отколкото тези, които предпочитат масовите коли, което изглежда напълно логично.
Експертите посочват, че миналата година в Русия един нов автомобил се препродава средно 57 месеца след първоначалната му покупка. Собствениците на по-скъпите модели обаче се разделят с придобивката си след 46 месеца.
Лидер в премиум сегмента се оказва Volvo с резултат от 59 месеца. Моделите на Land Rover заемат второ място с 50 месеца, а на трето е Audi с 48 месеца. Марките Infiniti и Lexus се препродават средно на 47 месеца. Най-бързо руснаците се отървават от моделите на Jaguar - 39 месеца. Mercedes-Benz и Porsche показават резултат от 40 месеца, BMW - 43 месеца, а MINI - 44 месеца.
Сред масовите брандове руснаците най-дълго остават зад волана на Suzuki (69 месеца), показва проучването. Второ място заема LADA с 62 месеца, а челната тройка допълва Citroen - 59 месеца.